Votair Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2014 Ik heb een paar dagen geleden Garry's Mod gedownload. Wel een leuke game, beetje rondkloten. Maar als ik een server wil joinen loop het erg vaak vast, zijn er nog meer leden die hier last van hebben?? Gedownload of gekocht? Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 26 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2014 Ik heb hem gedownload via steam. Reageren
Nitivity Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 Toevallig heb ik dit recent gespeeld. Sterker nog ik heb hem kort geleden nog op youtube ge-upload! Ik heb me kostelijk vermaakt op de mode (prophunt) Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 (bewerkt) Wow, jou video is best wel goed gemaakt, en het ziet er niet verkeerd uit voor een beginner. Een tijdje geleden wou ik wel eens video's maken en uploaden, maar helaas heb ik daar niet de juiste programma's/apparatuur ervoor. Bewerkt: 23 december 2014 door bountyskull_10 Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Geplaatst: 28 december 2014 Wow, jou video is best wel goed gemaakt, en het ziet er niet verkeerd uit voor een beginner. Een tijdje geleden wou ik wel eens video's maken en uploaden, maar helaas heb ik daar niet de juiste programma's/apparatuur ervoor. gewoon OBS downloaden? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 Hoe zit t nou precies? Ik heb TF2? Kan ik dan gratis GM downloaden? Reageren
Votair Geplaatst: 24 februari 2015 Rapport Geplaatst: 24 februari 2015 Wat ik weet is dat je GMod nog erbij moet kopen, mocht je GMod willen spelen. Reageren
Dexist Geplaatst: 24 februari 2015 Rapport Geplaatst: 24 februari 2015 Hoe zit t nou precies? Ik heb TF2? Kan ik dan gratis GM downloaden? Helaas niet, Garry's mod is niet gratis . Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 24 februari 2015 Rapport Geplaatst: 24 februari 2015 Hehe, Garry's Mod is definitief verwijderd van m'n laptop. Ik heb 'm verwijderd omdat het systeem het niet kon trekken. Verder laggde Garry's Mod te erg, en als ik een server wou joinen dan liep de boel helemaal vast. Dus vandaar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.