jenske94 Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2010 hallo, Ik heb al een tijdje een probleem met mijn gta 4. Als ik gta opstart dan werken de mods niet (bv:geen speedometer, Native trainer werkt niet,...) Als ik dan gta afsluit en terug opstart dan werkt alles wel, het is vervelend om gta iedere keer 2x op te starten want het duurt een tijdje voor het opgestart is. Ik heb zonder problemen kunnen spelen vooraf met alle mods dus ik denk niet dat het plots zo was nadat ik een bepaalde mod had ingestopt. Gta versie: 1.0.0.7 <= Ik gebruik de oude versie om bepaalde mods te kunnen gebruiken Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt Heeft er niemand een idee? >>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd. Gelieve voortaan wat meer geduldig te zijn. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2010 Heeft er niemand een idee? Het is maar een paar minuten geleden dat je je topic maakte. Toevallig kijkt er niemand naar. Ongeduldigheid. Nee ik kan je er niet mee helpen Gewoon even wachten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jenske94 Geplaatst: 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2010 Heeft er niemand een idee? Het is maar een paar minuten geleden dat je je topic maakte. Toevallig kijkt er niemand naar. Ongeduldigheid. Nee ik kan je er niet mee helpen Gewoon even wachten. 45 min. dus Ik wacht wel... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2010 Heeft er niemand een idee? Het is maar een paar minuten geleden dat je je topic maakte. Toevallig kijkt er niemand naar. Ongeduldigheid. Nee ik kan je er niet mee helpen Gewoon even wachten. 45 min. dus Ik wacht wel... Maybe today, maybe tomorrow. Anders een andere dag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2010 @supergtagamer. Als je het zelf niet weet moet je hier niet komen posten hé Zijn all je mods wel up-to-date? Want sommige mods worden geupdate om compatibel te zijn met de laatste patch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jenske94 Geplaatst: 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2010 @supergtagamer. Als je het zelf niet weet moet je hier niet komen posten hé Zijn all je mods wel up-to-date? Want sommige mods worden geupdate om compatibel te zijn met de laatste patch. normaal wel maar ik heb kunnen spelen met dezelvde mods als altijd en plots niet meer zonder dat ik iets veranderd heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2010 voer je launchgta4.exe wel als administrator uit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jenske94 Geplaatst: 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2010 voer je launchgta4.exe wel als administrator uit? in eigenschappen van de .exe file staat aangevinkt als administrator uitvoeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2010 Kijk eens of alles nog klopt? Misschien is er iets perongeluk weggegooid, of was het Windows zelf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2010 het kan ook zijn dat de mod gewoon niet werkt. Ik heb zelf GTA 4 "nog" niet, maar ik weet wel wat van modden. Welke mod(s) heb je? Dan kan ik zelf kijken wat het probleem is. Ik stuur je wel een PB als ik er achter ben. Supergtagamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jenske94 Geplaatst: 16 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2010 het kan ook zijn dat de mod gewoon niet werkt. Ik heb zelf GTA 4 "nog" niet, maar ik weet wel wat van modden. Welke mod(s) heb je? Dan kan ik zelf kijken wat het probleem is. Ik stuur je wel een PB als ik er achter ben. Supergtagamer Als ik het opstart werken er geen van alle mods die ik heb op gta 4, Dus het ligt niet aan 1 bepaalde mod. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jenske94 Geplaatst: 16 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2010 Nieuw probleem: Na het laden van mijn savegame word het zwart en staat er: gta 4 werkt niet meer Ik kan dus niet meer kijken als mijn mods nog werken dus eerst moet dat weer in orde zien te komen. Iemand een idee? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2010 Je ziet de files van je mods toch staan in je GTA IV root folder.. Kijk daar eens welke mods je hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2010 het kan ook zijn dat de mod gewoon niet werkt. Ik heb zelf GTA 4 "nog" niet, maar ik weet wel wat van modden. Welke mod(s) heb je? Dan kan ik zelf kijken wat het probleem is. Ik stuur je wel een PB als ik er achter ben. Supergtagamer en hoe wou jij kijken of hij neit werkt als je zelf geeneens gta4 hebt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2010 het kan ook zijn dat de mod gewoon niet werkt. Ik heb zelf GTA 4 "nog" niet, maar ik weet wel wat van modden. Welke mod(s) heb je? Dan kan ik zelf kijken wat het probleem is. Ik stuur je wel een PB als ik er achter ben. Supergtagamer en hoe wou jij kijken of hij neit werkt als je zelf geeneens gta4 hebt? Kijken in het bestand? En anders kijk ik wat het voor bestand is en vragen of hij het goed heeft geïnstalleerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.