wesley123 Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 denk jij werkelijk dat jij een script kan correct kan decompilen? Ik weet wel zeker van niet, je weet neit eens wat 'decompilen' betekent. En er zit trouwens verder geen probleem met de mods, want die doen het gewoon alleen pas als hij de 2e keer start Ik denk gewoon dat hij even langer meot wachten zodat de mods kunnen laden, dat had ik ook wel eens, dat de mods niet laadden. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 denk jij werkelijk dat jij een script kan correct kan decompilen? Ik weet wel zeker van niet, je weet neit eens wat 'decompilen' betekent. En er zit trouwens verder geen probleem met de mods, want die doen het gewoon alleen pas als hij de 2e keer start Ik denk gewoon dat hij even langer meot wachten zodat de mods kunnen laden, dat had ik ook wel eens, dat de mods niet laadden. Jij doet werkelijk of ik iemand van 2 ben. Waarom heb je commentaar op mij? Ik bied gewoon mijn hulp aan. Reageren
jenske94 Geplaatst: 16 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 Ik heb meer en meer problemen met gta iv dus ik ga het gewoon opnieuw installeren dan is alles opgelost Bedankt aan iedereen die me toch geholpen heeft :klap: TOPIC MAG GESLOTEN WORDEN! :klap: Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 Ik heb meer en meer problemen met gta iv dus ik ga het gewoon opnieuw installeren dan is alles opgelost Bedankt aan iedereen die me toch geholpen heeft :klap: TOPIC MAG GESLOTEN WORDEN! :klap: Nee hoor. Mag open blijven Als leden nog een vraag hebben, mogen ze die gewoon stellen Reageren
Maxieboy95 Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 (bewerkt) Heb je wel asiloaders. Scriphook en scripthookdotnet download ze hier http://www.megaupload.com/?d=SV1ORPES Volg de stappen in het readme. veel suc6 EDIT: Srry zag niet dat het al was opgelost, je kan nog altijd de benodigdheden downloaden Bewerkt: 18 augustus 2010 door Maxieboy95 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.