Jump to content

Vista volledig verwijderen


Fezz

Recommended Posts

Hallo.

Ik gebruik dagelijks Windows 7. Dus denk ik: "Ik gebruik geen vista meer, dus kan ik hem er af gooien." Maar er zitten natuurlijk nog registerbestanden enzo. Hoe kan ik vista volledig verwijderen? Want ik wil dit graag installeren. Ik heb vista op een 2e HDD staan. Dus de C: schijf: Windows 7 en de D: Schijf met Windows vista.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik lees staat de vista installatie op een andere schijf, je kan dan het makkelijkste de hele schijf formatteren, daarna als Vista nog in de bootmanager staat, met bijv. EasyBCD vista uit de bootmanager verwijderen. Daarna kan je Linux zo op de 2e schijf installeren met m.b.v. Wubi :)

edit: link toegevoegd

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Voor wubi hoef je inderdaad niet een apparte (lege) partitie te hebben, omdat het in een soort virtuele harde schijf word geinstalleerd.

Vista kan je laten staan, maar als je de toch niet gebruikt, kan je t verwijderen, heb je weer meer vrij ruimte :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hem hem nu geïnstalleerd en hij werkt goed en snel. Maar hij laat de lijntjes zeg maar kronkelen. Dat is op elke verversings-snelheid 85, 75, 70, 65, 60 Ghz. Mijn beeldscherm is een HP P1110 met een resolutie van 1600x1200, dus 4:3. Of ik maak wel een nieuw topic hier over aan.

Edit: En opeens ben ik blij dat ik sinds vandaag een nieuwe laptop heb, want de input van mij toetsenbord doet het niet meer. Geen enkel toetsenbord doet het nu omdat dat ding in de computer zelf het niet doet. :l

Bewerkt: door dji-unit
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...