Fezz Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Hallo. Ik gebruik dagelijks Windows 7. Dus denk ik: "Ik gebruik geen vista meer, dus kan ik hem er af gooien." Maar er zitten natuurlijk nog registerbestanden enzo. Hoe kan ik vista volledig verwijderen? Want ik wil dit graag installeren. Ik heb vista op een 2e HDD staan. Dus de C: schijf: Windows 7 en de D: Schijf met Windows vista. Reageren
wesley123 Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 dan moet je alles van vista in een map windows.old plaatsen, dan kun je via windows schijfopruiming 'Vorige windows versies' selecteren om het zo te verwijderen. Reageren
Crypteq Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 (bewerkt) Zoals ik lees staat de vista installatie op een andere schijf, je kan dan het makkelijkste de hele schijf formatteren, daarna als Vista nog in de bootmanager staat, met bijv. EasyBCD vista uit de bootmanager verwijderen. Daarna kan je Linux zo op de 2e schijf installeren met m.b.v. Wubi edit: link toegevoegd Bewerkt: 15 augustus 2010 door BC7 Reageren
Fezz Geplaatst: 15 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Ik zie nu dat het volgensmij niet eens hoeft Ik heb Wubi (Deed ik al voordat jij het zei) gewoon laten installeren en nu afwachten. Ik zit nu BTW op vista, die ik nu verwijder? Heel raar. Reageren
Crypteq Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Voor wubi hoef je inderdaad niet een apparte (lege) partitie te hebben, omdat het in een soort virtuele harde schijf word geinstalleerd. Vista kan je laten staan, maar als je de toch niet gebruikt, kan je t verwijderen, heb je weer meer vrij ruimte Reageren
Fezz Geplaatst: 15 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 (bewerkt) Ik hem hem nu geïnstalleerd en hij werkt goed en snel. Maar hij laat de lijntjes zeg maar kronkelen. Dat is op elke verversings-snelheid 85, 75, 70, 65, 60 Ghz. Mijn beeldscherm is een HP P1110 met een resolutie van 1600x1200, dus 4:3. Of ik maak wel een nieuw topic hier over aan. Edit: En opeens ben ik blij dat ik sinds vandaag een nieuwe laptop heb, want de input van mij toetsenbord doet het niet meer. Geen enkel toetsenbord doet het nu omdat dat ding in de computer zelf het niet doet. :l Bewerkt: 15 augustus 2010 door dji-unit Reageren
ikt Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 Probeer eens de updater van Ubuntu te starten, die vindt vaak nog een hoop updates, en drivers voor je randapparatuur Reageren
Fezz Geplaatst: 16 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 Al gedaan, voordat ie kapot ging Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.