Jump to content

Mafia 2 collectors edition bestellen in België

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi! :sigaar:

Ik ben op zoek naar een winkel waar ik Mafia 2 collectors edition voor de pc kan bestellen.

Ik heb gezien dat Free Record Shop hem heeft, maar ze vragen echt weer teveel geld. Ze vragen maar liefst 69,99€!!! Free Record Shop heeft in mijn ogen een slechte reputatie, omdat hun prijzen altijd veel hoger liggen dan die van andere winkels.

Ik wil deze game hebben voor 49,99€, dit is de prijs van alle grote onlinewinkels. (Bron) Maar er moet toch een makkelijkere oplossing zijn, want van die grote onlinewinkels bestellen is niet zo makkelijk, met dat verschepen van producten uit Amerika, en hun betalingswijzen met visa etc...

Weet iemand dus een winkel waar ik Mafia 2 collectors edition voor 49,99€ kan bestellen?

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi! :sigaar:

Ik ben op zoek naar een winkel waar ik Mafia 2 collectors edition voor de pc kan bestellen.

Ik heb gezien dat Free Record Shop hem heeft, maar ze vragen echt weer teveel geld. Ze vragen maar liefst 69,99€!!! Free Record Shop heeft in mijn ogen een slechte reputatie, omdat hun prijzen altijd veel hoger liggen dan die van andere winkels.

Ik wil deze game hebben voor 49,99€, dit is de prijs van alle grote onlinewinkels. (Bron) Maar er moet toch een makkelijkere oplossing zijn, want van die grote onlinewinkels bestellen is niet zo makkelijk, met dat verschepen van producten uit Amerika, en hun betalingswijzen met visa etc...

Weet iemand dus een winkel waar ik Mafia 2 collectors edition voor 49,99€ kan bestellen?

Bij Coolblue België kun je hem kopen voor 64 euro.

Deze site is zeer betrouwbaar! Ik heb er al bijna al mijn spellen gekocht en andere gadgets zoals een hoofdtelefoon.

Er zijn geen verzendingskosten en het is morgen al in huis. Je zult bijna geen enkele prijs lager vinden in België. Hem kopen op een Amerikaanse website zou ik niet doen want dan kun je dagen of weken wachten. Hier is de link.

Bewerkt: door ---Elias---

Bij Coolblue België kun je hem kopen voor 64 euro.

Deze site is zeer betrouwbaar! Ik heb er al bijna al mijn spellen gekocht en andere gadgets zoals een hoofdtelefoon.

Er zijn geen verzendingskosten en het is morgen al in huis. Je zult bijna geen enkele prijs lager vinden in België. Hem kopen op een Amerikaanse website zou ik niet doen want dan kun je dagen of weken wachten. Hier is de link.

Super! Ik ga eerst nog even wachten of iemand een beter/goedkoper alternatief heeft...

Bewerkt: door jvj
Geplaatst:

7- euro voor een gloedniewe special edition game... Dat is echt niet zo duur hoor!

Vooral als je bedenkt dat een nieuwe PS3 game zo'n €65,- kost. Ik snap niet echt waarom je zo moeilijk doet. Anders kun je altijd nog sites zoals tweakers (pricewatch) kunnen gebruiken.

Geplaatst:

Ik had al even voor hem gekeken op Pricewatch maar dat staat enkel de normale editie dus daar hoef je in ieder geval niet verder te zoeken. Als ik jou was zou ik Mafia II gewoon van Coolblue kopen zoals is voorgesteld. Ik denk niet dat je hem veel goedkoper zult vinden.

Volgens mij net zoals bij RDR en toen had ik hem niet gepreorderd en was hij r niet meer...

Bewerkt: door redfire18
Geplaatst:

ach ik zie wel, ik zie in de mediamartkt zelfs nog mw2 special edition liggen, dus het zal wel loslopen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...