leonnet Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 bij de missie stoppie ( bike school ) als ik dan niks doe doe ik een stoppen en als ik wel op z druk gebeurt dat ook :S weet iemand wat moet ik doen ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Ik weet het niet zeker maar je moet volgens mij eerst rijden en dan de stoppie gaan maken. En niet stil staan. Wil je misschien ook iets duidelijker wezen. Hier zijn de pc besturingen misschien dat hier wat aan hebt. klik Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Je moet rijden, een stoppie maken al rijdend en dan mooi tussen de kegeltjes parkeren (pas op het laatste mag je je achterwiel terug op de grond zetten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leonnet Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 maar hij stopt automatisch als ik tussen die pionnetjes door ga. ook als ik er normaal door heen rij :s Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 maar hij stopt automatisch als ik tussen die pionnetjes door ga.ook als ik er normaal door heen rij :s dan zal je achterwiel niet van de grond afzijn...je moet wel gas blijven geven Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leonnet Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 k heb het al k moest pijltje onder en dan z doen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hi-duh2 Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 bij de comp moet je gewoon pijltje naaar boven das de stoppie toets inhouwe en dan op de achteruitgas knop douwe met de hand brake werkt ie ni zo goed <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) Bikeschool is echt leuk, alles goud :lol: boatschool gaat ook nog wel, maar vliegschool is echt braaaak :o Bewerkt: 27 juni 2005 door LouNGeR Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Bikeschool is echt leuk, alles goud :lol:boatschool gaat ook nog wel, maar vliegschool is echt braaaak :o Waarom plaats je zo off topic. Maar vraag is beantwoordt. Slotje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts