Jump to content

Audacity probleempje


TZG

Recommended Posts

Hallo,

Ik zit nu met een klein probleempje met het programma audacity. Ik wil bleepjes in een nummer voegen (in plaats van scheldwoorden). Maar ik heb simpel gezegd 2 keer hetzelfde nummer onder elkaar staan, en ik kan alleen de bovenste bewerken, daar hoor ik dan een bleepje, maar als ik dan ga afspelen, hoor ik het originele scheldwoord+het bleepje op het zelfde moment, maar ik wil gewoon geen scheldwoord meer horen en alleen een bleepje!

Iemand een idee?

TZG

Zoals je hier kan zien, bovenin het bleepje helemaal alleen, onderin het nummer met op de bovenste regel wel een bleep en bij de onderste niet!

http://img153.imageshack.us/img153/3323/schermafbeelding2010081.png

>>> Door Thundercover: Grote afbeelding(en) van boven 1024x786 gelieve in een link te plaatsen. Bij deze aangepast.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Het liedje is in stereo, en blijkbaar bewerk je alleen 1 kanaal. Ook voeg je zo te zien er een stuk tussen in plaats van te vervangen. Selecteer eens kanalen apart en bewerk ze apart :)

Alles werkt nu naar behoren, dank je wel :D

Ook voeg je zo te zien er een stuk tussen in plaats van te vervangen.

Wat bedoel je? :cab: Je denkt dat ik de scheldwoorden niet vervang voor een bleepje maar dat ik het erachter zet ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...