wannes12 Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 Mijn vraag is of gta iv op deze pc gaat werken en de volgende vraag is welke van de 2 pc's het beste is voor te gamen. pc 1 pc 2 Reageren
wesley123 Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 op geen van beiden, voor dat geld kun je er zelf 1tje samenstellen die stukken beter is dan de geplaatste pc's Reageren
Flitskikker Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 Vraag 1 PC 1: Nee PC 2: Nee of Low Vraag 2 Geen Zie het gepinde lijstje hierboven een laat een systeem samenstellen door leden op dit forum. Reageren
wannes12 Geplaatst: 17 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 (bewerkt) Vraag 1 PC 1: Nee PC 2: Nee of Low Vraag 2 Geen Zie het gepinde lijstje hierboven een laat een systeem samenstellen door leden op dit forum. Kan je mij ook zeggen waarom gta iv er niet op gaat werken ? En kan je mij zeggen of of gta iv op deze pc's gaat werken. http://azerty.nl/1-865-281186/acer-veriton-m680g-microtowe.html http://azerty.nl/1-865-275273/acer-aspire-m7811-towermodel.html Bewerkt: 17 augustus 2010 door wannes12 Reageren
PinganZ Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Beide van deze pc werken op de onboard graphics, en zijn dus niet gemaakt om te gamen. Je kunt er een goede videokaart bij insteken. maar het beste stel je zelf iets samen. Reageren
wannes12 Geplaatst: 17 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 (bewerkt) Beide van deze pc werken op de onboard graphics, en zijn dus niet gemaakt om te gamen. Je kunt er een goede videokaart bij insteken. maar het beste stel je zelf iets samen. Het moet niet specifiek een computer zijn om op te gamen maar er moeten gewoon bepaalde games op werken. Bewerkt: 17 augustus 2010 door wannes12 Reageren
PinganZ Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Dat komt in principe op het zelfde neer. of je nou een computer wilt waar GTA IV goed of werkt of een waar je alleen op wilt gamen, ze hebben beide een goede videokaart nodig en dat zit niet in die systemen. Reageren
wannes12 Geplaatst: 17 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 (bewerkt) Dat komt in principe op het zelfde neer. of je nou een computer wilt waar GTA IV goed of werkt of een waar je alleen op wilt gamen, ze hebben beide een goede videokaart nodig en dat zit niet in die systemen. Maar in 1 va, de pc's zit een ATI Radeon HD 5450 en bij de aanbevolen eisen van gta iv staat dat het een ati radeon hd 3870 moet zijn. En kan je eens kijken naar die 2 pc's die in 1 van mijn vorige posts staat? Bewerkt: 17 augustus 2010 door wannes12 Reageren
Galiorix Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Dat komt in principe op het zelfde neer. of je nou een computer wilt waar GTA IV goed of werkt of een waar je alleen op wilt gamen, ze hebben beide een goede videokaart nodig en dat zit niet in die systemen. Maar in 1 va, de pc's zit een ATI Radeon HD 5450 en bij de aanbevolen eisen van gta iv staat dat het een ati radeon hd 3870 moet zijn. En kan je eens kijken naar die 2 pc's die in 1 van mijn vorige posts staat? Die HD5450 werkt misschien net op low, meer niet. Reageren
wesley123 Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 voor het geld dat jij voor die pc's betaalt kun je een pc hebben die gta4 op high draait, wat je nu doet is gewoon geld op straat gooien. Reageren
wannes12 Geplaatst: 17 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 voor het geld dat jij voor die pc's betaalt kun je een pc hebben die gta4 op high draait, wat je nu doet is gewoon geld op straat gooien. Kan jij mij dan een voorbeeld geven van een pc van 600 euro die gta iv op high kan draaien. Reageren
wesley123 Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Budget: Doel: Desktop of laptop: Merk pc of samengesteld: Benodigde randapparatuur: Besturingssysteem: Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Extra koeling (voor overklokken)?: kan je dit lijstje invullen? Verder doe ik zelf niet aan samenstellen, want het lukt me nooit om binnen het budget te blijven, en dan kan ik overal in gaan zitten knippen om binnen het budget te komen. Als je even wacht, een dagje of 2, dan zijn er al een paar pc's voor je samengestelt door experts als Sprunk, Galiorix, Limbolander en anderen. Reageren
wannes12 Geplaatst: 17 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Budget:700 Doel:gta iv op high draaien Desktop of laptop:desktop Merk pc of samengesteld:merk pc liefst Benodigde randapparatuur:niks Besturingssysteem:xp of windows 7 Onderdelen die je nog wilt hergebruiken:niks Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel:maakt niet uit Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate:niet zelf in elkaar zetten Extra koeling (voor overklokken)?:weet ik niet Reageren
wesley123 Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 sorry dat ik nu even vaag ben, maar je hebt dus ook beeldscherm toetsenbord en muis nodig? Dat had je namelijk bij de geplaatste pc's er niet bij. In dat geval zou ik als ik jou was er nog een 100-200 euro bij het budget doen, omdat een fatsoenlijk scherm al gauw tegen de 150 euries oploopt. Reageren
PinganZ Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 En een merk pc is ook geen goede keuze. Deze zijn meestal niet gebouwd om op te gamen tenzij je ontzettend dure alienware, Acer predator ect. wilt gaan kopen. Een zelf samengestelde pc is goedkoper en kun je precies naar je wens samenstellen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.