Jump to content

gaat op deze pc gta iv werken ?

Recommended Posts

Geplaatst:

ok het hoeft geen merk pc te zij maar ik wil zelf geen pc in elkaar zetten. En een scherm en toetsenbord enzo dat heb ik al allemaal.

• Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• wannes12

12

• wesley123

7

• Flitskikker

6

• Tha-Ran

4

Geplaatst:

Je kan het gewoon door bijvoorbeeld Azerty (webwinkel, daar verkopen ze componenten) laten doen en dan het werkende totaal naar je toe te laten sturen. Welk besturingssysteem heb je overingens? Of wil je dat er ook nog bijgekocht hebben?

Geplaatst:

Je kan het gewoon door bijvoorbeeld Azerty (webwinkel, daar verkopen ze componenten) laten doen en dan het werkende totaal naar je toe te laten sturen. Welk besturingssysteem heb je overingens? Of wil je dat er ook nog bijgekocht hebben?

Ik heb er leifst windows 7 bij. Maar ik weet zelf niet zo veel van computers dus ik weet niet hoe ik zelf 1 zou moeten samenstellen.

Geplaatst:

voor het budget dat je hebt kun je een samengestelde nemen die stukken beter is dan een OEM-pc. En natuurlijk is een samengestelde meer meoite want je moet hem zelf ook nog in elkaar zetten

Geplaatst:

Oh, maar dat samen stellen door een bedrijf, duurt dat dat niet langer? En kost dat dan niet weer een beetje? :$

Geplaatst:

Oh, maar dat samen stellen door een bedrijf, duurt dat dat niet langer? En kost dat dan niet weer een beetje? :$

Heb je het nou over in elkaar zetten of de onderdelen uitzoeken? Want samenstellen betekend niet in elkaar zetten in mijn woordenboek. :sigaar:

Geplaatst:

Heb je het nou over in elkaar zetten of de onderdelen uitzoeken? Want samenstellen betekend niet in elkaar zetten in mijn woordenboek. :sigaar:

Oh, ik heb mijn antwoord al :$, Google is my best friend.

Geplaatst:

Er kan toch een niet black edition processor in en een wat goedkopere kast? Er zijn zat kasten die goeie airflow hebben en een stuk minder kosten. Waarom zou je een premium kast nemen en dan zo'n kut moederbord.

Geplaatst:

Een pc met een amd athlon II 620 quad core procerssor 2.6 GHz en als grafische kaart een ATI Radeon HD 5670 512 MB ? Gaat gta iv op deze pc werken ? En volgens mij wel want het voldoet aan de aanbevolen systeem vereisten en het kan me niet veel schelen of het op low werkt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...