Nissan Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 Type: Anime/Manga Stijl: Anime/Manga Grootte: Maximum Voorbeeld: Nvt Tekst: Bleach Rand: 1px, zwart Kleuren: Die bij de afbeeldingen passen Render (optioneel): Extra (optioneel): Maak er wat moois van . Gebruik svp de afbeeldingen hieronder: Klik, klik en klik Reageren
2fast{0} Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2010 de plaatjes waar het mee moet vind ik niet echt scherp. Als je een mooier plaatje vind wil ik wel wat proberen voor je. Reageren
Nissan Geplaatst: 25 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 Die van Ulquiorra is zo scherp als de pest, maar ik zal voor de goede vrede even wat andere plaatjes zoeken voor erbij. Reageren
Nissan Geplaatst: 30 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2010 Hmm, anderen kon ik niet vinden. Valt er ook iets te maken met alleen het eerste plaatje? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 Ik heb nu mijn mooiste sig gemaakt voor jouw: Sorry at er weinig anime in zit, maar het kan niet anders (vanwege ruimte) Lettertype: Engravers MT Rand: Zwart en 1 pixel. (hoop ik, want zo precies ben ik niet.) supergtagamer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.