haqa Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2010 ik gta 4 met nikolai, jonathan en luis zie je wel eens elke ander hooft personage in het spel in gta4 jonathan heeft andere kleren aan, langere snor en andere loopje luis heeft een magere gezicht minder haar en jonger uiterlijk gta lost and damned nikolai heeft meer gezichts haar(snor en baard) en is donkerder luis het zelfde als in gta4 gta ballad of gay tony nikolai is langer dan normaal en heeft minder gezichts haar en is dunner jonathan heeft de goede pak aan maar heeft minder haar en is ook dikker misschien komt het omdat ze meer hebben gegeten:S maar ik vind het een erge verschil rockstar had het beter de zelfde laten zijn en als je hooft personage in de game bent zijn ze even groot en even breed in de episodes of liberty city dan he nikolai is echt wel beer belly:") Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2010 ik snap het punt niet? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2010 ik snap het punt niet? Ik begrijp heel de post niet wegens gebrek aan Nederlands :$ . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2010 Volgens mij wilt hij ons iets vertellen over de hoofdpersonages van Grand Theft Auto IV, The Lost and Damned & The Ballad of Gay Tony. Johnatan = Johhny Nickolai = Niko Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2010 Volgens mij bedoelt hij dat de hoofdpersonages er in GTA IV er anders uitzien dan in de episodes, als dat zo is, dat was al bekend. Van Johnny's kleren enzo. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2010 Bedankt voor de nuttige informatie maar wat moeten wij hiermee Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2010 Ik heb hier een woord voor: LOL Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liberylord Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2010 Is mij nog niet opgevallen. :$ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2010 Is mij nog niet opgevallen. :$ Ik begrijp jow niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2010 Is mij nog niet opgevallen. :$ Ik begrijp jow niet Nee jij begrijpt blijkbaar de hoofdpost niet.. De TS wil aanduiden dat in elke versie van EFLC en GTA IV de 3 hoofdpersonages er qua uiterlijk anders uitzien, smaller gezicht, ander haar, ect... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2010 Is mij nog niet opgevallen. :$ Ik begrijp jow niet Nee jij begrijpt blijkbaar de hoofdpost niet.. De TS wil aanduiden dat in elke versie van EFLC en GTA IV de 3 hoofdpersonages er qua uiterlijk anders uitzien, smaller gezicht, ander haar, ect... .. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2010 Is mij nog niet opgevallen. :$ Ik begrijp jow niet Nee jij begrijpt blijkbaar de hoofdpost niet.. De TS wil aanduiden dat in elke versie van EFLC en GTA IV de 3 hoofdpersonages er qua uiterlijk anders uitzien, smaller gezicht, ander haar, ect... Neeeeeeeeee!!!!!!! No Way dat kan nooit :O /sarcasme Het zijn andere karakters, waarom zouden ze er uberhaupt hetzelfde uitzien? En trouwens het model van Johnny en Nico zijn hetzelfde, dat erbuiten. Buiten het feit dat de TSer non-informatie geeft levert hij ook nog eens ABN(Algemeen Beroerd Nederlands), het heeft meer weg van chinees dan Nederlands. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melvin_123 Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2010 Begreep er zelf eerst ook niets van, Dankzij jullie begrijp ik het nu wel, Maar wat hebben we hier aan ? haha Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2010 Het zijn andere karakters, waarom zouden ze er uberhaupt hetzelfde uitzien? Hij bedoelt dat als je vb: Niko van GTA IV vergelijkt met dezelfde Niko in TLAD dat die er dan anders uitziet. Ik denk dat jij denkt (oei het wordt ingewikkeld ) dat hij zegt dat de IV hoofdpersonages er allemaal anders uitzien, wat normaal is natuurlijk. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liberylord Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2010 Warom begrijpt niemand dit. Ok het kon wel een beetje duideluiker (of veel). Maar als je het eens goed doorleest dan begrijp je het toch? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts