GuitarGuy666 Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2010 Warom begrijpt niemand dit. Ok het kon wel een beetje duideluiker (of veel). Maar als je het eens goed doorleest dan begrijp je het toch? Het stond zo onduidelijk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2010 Kan iemand me het nut vertellen? Want iedereen was die grote verschillen dus al opgevallen (lijkt me). Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2010 Kan iemand me het nut vertellen? Want iedereen was die grote verschillen dus al opgevallen (lijkt me). Dat klop Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2010 Topic gaat op slot. Dat er aanzienlijke verschillen zijn in de ontwerpstijl van de models in IV vergeleken met de Episodes was alreeds bekend en besproken. Meer informatie over personages op wikigta. Verzoek aan topicstarter om voortaan te proberen iets duidelijker je hoofdpost te verwoorden. (Probeer er bijvoorbeeld wat meer tijd in te steken.) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts