Dotz Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Mijn vraag is simpel: Welke nummers worden er afgespeeld zodra je in een auto stapt? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Mijn vraag is simpel: Welke nummers worden er afgespeeld zodra je in een auto stapt? Die van GTA 2. Maar is dit een vraag van: wie kan mij helpen? of een vraag van: wie het eerste het goede antwoord heeft heeft gewonnen? De tekst klinkt nogal als een quizvraag Reageren
Dotz Geplaatst: 17 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Mijn vraag is simpel: Welke nummers worden er afgespeeld zodra je in een auto stapt? Die van GTA 2. Maar is dit een vraag van: wie kan mij helpen? of een vraag van: wie het eerste het goede antwoord heeft heeft gewonnen? De tekst klinkt nogal als een quizvraag Ik weet dat de nummers uit GTA2 komen, maar wélke nummers? En nee, dit is een quiz-vraag. Ik vraag naar hulp. Het was ook niet mijn bedoeling die indruk te wekken. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Mijn vraag is simpel: Welke nummers worden er afgespeeld zodra je in een auto stapt? Die van GTA 2. Maar is dit een vraag van: wie kan mij helpen? of een vraag van: wie het eerste het goede antwoord heeft heeft gewonnen? De tekst klinkt nogal als een quizvraag Ik weet dat de nummers uit GTA2 komen, maar wélke nummers? En nee, dit is een quiz-vraag. Ik vraag naar hulp. Het was ook niet mijn bedoeling die indruk te wekken. Kijk eens naar de radio zenders van gta 2. En Klik hier voor de radiozender pagina van Advance. Zo, nu hoop ik dat je het weet Reageren
Dotz Geplaatst: 23 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Nee, dit wist ik allemaal al . Hiervoor heb ik wikigta ook niet nodig, bovendien staat er: Als je je in een wagen bevindt hoor je namelijk enkele muziektracks die ook in GTA2 gebruikt werden. Wélke muziektracks precies? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Nee, dit wist ik allemaal al . Hiervoor heb ik wikigta ook niet nodig, bovendien staat er: Als je je in een wagen bevindt hoor je namelijk enkele muziektracks die ook in GTA2 gebruikt werden. Wélke muziektracks precies? Ja, dat weet ik niet precies Reageren
Dotz Geplaatst: 31 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Nee, dit wist ik allemaal al . Hiervoor heb ik wikigta ook niet nodig, bovendien staat er: Als je je in een wagen bevindt hoor je namelijk enkele muziektracks die ook in GTA2 gebruikt werden. Wélke muziektracks precies? Ja, dat weet ik niet precies Iemand anders wellicht wel? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Nee, dit wist ik allemaal al . Hiervoor heb ik wikigta ook niet nodig, bovendien staat er: Als je je in een wagen bevindt hoor je namelijk enkele muziektracks die ook in GTA2 gebruikt werden. Wélke muziektracks precies? Ja, dat weet ik niet precies Iemand anders wellicht wel? Tja, als ik jou was zou ik even naar de tracks luisteren en dan naar de radiozenders van GTA2 kijken en dan de songtekst lezen… Reageren
Dotz Geplaatst: 3 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2010 Nee, dit wist ik allemaal al . Hiervoor heb ik wikigta ook niet nodig, bovendien staat er: Als je je in een wagen bevindt hoor je namelijk enkele muziektracks die ook in GTA2 gebruikt werden. Wélke muziektracks precies? Ja, dat weet ik niet precies Iemand anders wellicht wel? Tja, als ik jou was zou ik even naar de tracks luisteren en dan naar de radiozenders van GTA2 kijken en dan de songtekst lezen… Te veel werk , heeft niemand een lijstje? Of tips? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Nee, dit wist ik allemaal al . Hiervoor heb ik wikigta ook niet nodig, bovendien staat er: Als je je in een wagen bevindt hoor je namelijk enkele muziektracks die ook in GTA2 gebruikt werden. Wélke muziektracks precies? Ja, dat weet ik niet precies Iemand anders wellicht wel? Tja, als ik jou was zou ik even naar de tracks luisteren en dan naar de radiozenders van GTA2 kijken en dan de songtekst lezen… Te veel werk , heeft niemand een lijstje? Of tips? Tja, voor mij en andere leden ook te veel werk Reageren
xoex23 Geplaatst: 27 april 2011 Rapport Geplaatst: 27 april 2011 Nee, dit wist ik allemaal al . Hiervoor heb ik wikigta ook niet nodig, bovendien staat er: Als je je in een wagen bevindt hoor je namelijk enkele muziektracks die ook in GTA2 gebruikt werden. Wélke muziektracks precies? Ja, dat weet ik niet precies Iemand anders wellicht wel? Tja, als ik jou was zou ik even naar de tracks luisteren en dan naar de radiozenders van GTA2 kijken en dan de songtekst lezen… Te veel werk , heeft niemand een lijstje? Of tips? Tja, voor mij en andere leden ook te veel werk Reageren
xoex23 Geplaatst: 27 april 2011 Rapport Geplaatst: 27 april 2011 Mensgens je zou nartuurlijk met audacity de liedjes uit gta 2 op kunnen nemen die ook in gta advance zitten ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.