BlackPuma Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Hallo allemaal. Ten eerste, gegroet. Ik ben BlackPuma en ben nieuw hier, en tevens ook bij het hele modding gebeuren. ;3 Gister middag ben een een nieuwe mod begonnen, met name een simpele 343 Guilty Spark (van de Halo games) ped. Guilty Spark zelf is in SketchUp gemodeled, een dus ook daar getextured. Toen heb ik hem naar 3ds Max 2010 geimporteerd met hulp van de Connection Extension. Toen heb ik de ped geimporteerd met KAM's script, toen heb ik hem ge-attached aan de de mesh van de ped ''BYMST''. De orginele mesh heb ik toen verwijderd, wat alleen de bones en mijn Guilty Spark model overliet. And so far, so good. Daarna het ik het geëxporteerd met KAM's scrips, and het verplaats in het gta3.img. Hij spawned wel in het spel, maar dat is waar mijn probleem begint. Ik kan namelijk op geen enkele manier m'n textures erin krijgen. Zo ziet hij eruit in-game. Ik heb verder ook niet al te veel ervaring met 3ds Max, dus ben niet bekent met het onderlinge taaltje, en weet dus ook niet hoe en waar ik naar moet zoeken om het probleem te verhelpen. Dus zou iemand mij misschien willen helpen hiermee? Of anders naar de juiste tutorials verwijzen? Elk kleine beetje hulp is erg gewaardeerd op het moment. :3 Dank u wel. Reageren