Onur50 Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 (bewerkt) Ik ben klaar met alle missies die ik tot nu toe kon behalen.. normaal gesproken zou ik nu gebeld moeten worden door Cesar voor de missie: High Stakes, Low-Rider. Maar ik word maar niet gebeld door hem. ik ga naar buiten en dan beweeg ik ff niet, maar nogsteeds belt niemand mij weet iemand misschien waarom ik niet gebeld word? dit is erg irritand , want zo kan ik niet verder EDIT: ik heb de missies voor CRASH ook nog niet gekregen :O Bewerkt: 17 augustus 2010 door Onur50 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Ik ben klaar met alle missies die ik tot nu toe kon behalen.. normaal gesproken zou ik nu gebeld moeten worden door Cesar voor de missie: High Stakes, Low-Rider. Maar ik word maar niet gebeld door hem. ik ga naar buiten en dan beweeg ik ff niet, maar nogsteeds belt niemand mij weet iemand misschien waarom ik niet gebeld word? dit is erg irritand , want zo kan ik niet verder EDIT: ik heb de missies voor CRASH ook nog niet gekregen :O Effe opslaan en weer verder spelen Reageren
Onur50 Geplaatst: 17 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 heb ik al zovaak gedaan.. zelfs opnieuw opstarten Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 heb ik al zovaak gedaan.. zelfs opnieuw opstarten Tja… Gebruik je mods? Reageren
Onur50 Geplaatst: 17 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 ja ik gebruikte mods, maar het is al geregeld, ik heb gewoon een nieuwe savegame gedownload, precies dezelfde missie, dus ik ga gewoon verder vanaf dezelfde plaats Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 ja ik gebruikte mods, maar het is al geregeld, ik heb gewoon een nieuwe savegame gedownload, precies dezelfde missie, dus ik ga gewoon verder vanaf dezelfde plaats Mooi, dat kan natuurlijk ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.