PinkDevil Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Budget: 580 Doel: gaming Desktop of laptop: dekstop Merk pc of samengesteld: Maakt niet uit maar dan wil ik niet alles zelf in elkaar zetten Benodigde randapparatuur: scherm Besturingssysteem: none Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: none Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: ATI en AMD Maar het ligt er aan welke beter is. Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: ja Extra koeling (voor overklokken)?: als het kan zelf had ik al op internet gezocht en ik kwam bij deze uit: - AMD Quad Core X4 4 x 2.9GHZ - BEHUIZING HKC 4670GD 430W - GEHEUGEN 4GB Kingston geheugen - HARDESCHIJF 500GB S-ata2 7200RPM - MOEDERBORD Asus M4A78LT-M LE incl. DDR3 Geheugen - VIDEOKAART ATI Radeon HD 5770, 1024MB, Direct-X 11 HDMI OUT Reageren
Galiorix Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Wat voor AMD quad core? Ik gok een Ahtlon II X4 620. Gooi er wel een betere voeding in van Antec, Coolermaster, OCZ of een ander a-merk, HKC is hoogstwaarschijnlijk goedkope rommel. Reageren
PinkDevil Geplaatst: 17 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Wat voor AMD quad core? Ik gok een Ahtlon II X4 620. Gooi er wel een betere voeding in van Antec, Coolermaster, OCZ of een ander a-merk, HKC is hoogstwaarschijnlijk goedkope rommel. AMD Athlon II X4 635 Quad Core (AM3, 4x2,9 Ghz, boxed) >>> Door Thundercover: Deze en bovenstaande berichten gesplitst en in nieuw topic gezet.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.