marcootje Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Hey All, Ik gebruik nu al een tijdje gmail, en haal mijn mail binnen via thunderbird. Met een leuke add-on kun je die op de achtergrond laten draaien, zodat je altijd live updates over je mail krijgt. Perfect, maar er mist 1 ding: gmail is iets anders uitgewerkt dan 'standaard' mailboxen. (Denk aan bijv. de labels, hier kan thunderbird niet 100% goed mee om gaan). Nu zoek ik dus eigenlijk een soort gmail in de vorm van thunderbird. Ik haat in de browser mail checken, vandaar. Maar google heeft volgens mij nog geen 'offline' versie/programma van gmail. Nouja, wel met google gears maar dat is dan weer in je browser (firefox overigens). Weet iemand of google mogelijk plannen heeft om dit ook te maken? Of hebben ze het wel en kijk ik niet goed genoeg? Of is er een leuk trucje om hetzelfde te bereiken, bijvoorbeeld de gmail-site in een programma stoppen? Alvast bedankt als iemand iets weet! Gr, Marco Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.