klimgorilla Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2010 (bewerkt) hey, Ik heb gta iv 2x gekocht omdat ik bij de eerste de cd's verloor, maar nu heb ik dus ook 2 serial key's. Nu wil ik gta iv ook bij mijn broer installeren. Dan gebruikt hij mijn 1e acc en ik de nieuwe voor multiplayer. Maar dan heb ik mijn serial 2x gebruikt om te installeren, werkt dat? groetz Klimgorilla Bewerkt: 17 augustus 2010 door klimgorilla Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr-HocusPocus Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2010 hey, Ik heb gta iv 2x gekocht omdat ik bij de eerste de cd's verloor, maar nu heb ik dus ook 2 serial key's. Nu wil ik gta iv ook bij mijn broer installeren. Dan gebruikt hij mijn 1e acc en ik de nieuwe voor multiplayer. Maar dan heb ik mijn serial 2x gebruikt om te installeren, werkt dat? groetz Klimgorilla proberen waard toch? als jij je nieuwe serial gebruikt geef je de oude aan je broer, en kan die het uitproberen. eerst even testen zou ik zeggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klimgorilla Geplaatst: 17 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2010 (bewerkt) hey, Ik heb gta iv 2x gekocht omdat ik bij de eerste de cd's verloor, maar nu heb ik dus ook 2 serial key's. Nu wil ik gta iv ook bij mijn broer installeren. Dan gebruikt hij mijn 1e acc en ik de nieuwe voor multiplayer. Maar dan heb ik mijn serial 2x gebruikt om te installeren, werkt dat? groetz Klimgorilla proberen waard toch? als jij je nieuwe serial gebruikt geef je de oude aan je broer, en kan die het uitproberen. eerst even testen zou ik zeggen ja oke, maar ik gebruik bij het installeren dezelfde cd's en serial key die ik zelf ook heb gebruikt. kan dat? Bewerkt: 17 augustus 2010 door klimgorilla Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2010 ja dat kan, je kunt die serial zo vaak gebruiken als je wilt, echter kan de serial maar 1 keer aan een GFWL account gebonden worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klimgorilla Geplaatst: 17 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2010 ok, bedankt voor de nuttige informatie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr-HocusPocus Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2010 ja dat kan, je kunt die serial zo vaak gebruiken als je wilt, echter kan de serial maar 1 keer aan een GFWL account gebonden worden wat is een gfwl account? dan weet ik dat ook wel even. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2010 ja dat kan, je kunt die serial zo vaak gebruiken als je wilt, echter kan de serial maar 1 keer aan een GFWL account gebonden worden wat is een gfwl account? dan weet ik dat ook wel even. *zucht* Games for Windows Live account. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr-HocusPocus Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2010 ja dat kan, je kunt die serial zo vaak gebruiken als je wilt, echter kan de serial maar 1 keer aan een GFWL account gebonden worden wat is een gfwl account? dan weet ik dat ook wel even. *zucht* Games for Windows Live account. oh dat, zucht kan je makkelijk zeggen. Als je moeite hebt om het te zeggen kan je het beter niet zeggen toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.