Jump to content

[RDR] Hackers en cheaters in RDR onder de hamer op 24.08.2010

Recommended Posts

Geplaatst:

logo_xbox360.jpgrockstar_s_western_shooter_red_dead_revolver_gets.jpgPSN_Logo_100.jpg.jpg

rdr_legkill_screen004.jpg

Leden, boeren en buitenlui, Red Dead Redemption fans,

Rockstar heeft vanmiddag rond etenstijd een nieuwsbericht naar buiten gebracht, gericht op alle spelers op PSN en LIVE die hun savegame hebben gehacked. Ik werd hierop attent gemaakt door @Shorty_D, één van de oplettende Death Inc. leden. :tu:

Rockstar Games is de beroerdste niet zoals jullie weten, en stelt in het nieuwsbericht dat je "redemption" (verlossing) kan vinden en daarmee je "honor" (eer) kan herstellen door vóór 24 augustus je gehackte savegame te verwijderen van je console, en te zorgen dat er op je account een nieuwe, hackvrije savegame komt te staan op je 360 of PS3.

Rockstar wijst de lezers van het artikel naar zijn Code of Conduct, waarin ze kort samengevat stellen dat wanneer je bestanden aanpast, je Rockstar Games in combinatie met Microsoft en Sony de vrijbrief geeft om je account te verbannen van PSN en LIVE.

[table=header]Om te zorgen voor een schone save-game, dien je de volgende stappen uit te voeren

Al je gehackte savegames moet je verwijderen van je console. (zowel singleplayer als multiplayer) Let hierbij op de volgende uitzonderingen:

• Spelers zullen daarmee alle achievements en trophies houden die ze al hadden behaald
  • Alle (pre-order) items die verbonden zijn aan je account worden gewoon weer beschikbaar nadat je ingelogd op PSN of LIVE een nieuwe savegame aanmaakt
  • Alle cheats verdiend op Social Club worden weer beschikbaar nadat je ingelogd op PSN of LIVE een nieuwe savegame aanmaakt

Nadat je je gehackte savegames hebt verwijderd, moet je online gaan met een ingelogd account op PSN of LIVE, in Red Dead Redemption in de singleplayer een savegame aanmaken tot je het safehouse op McFarlane's Ranch unlocked; In multiplayer moet je minstens één volledige game online gaan (Deathmatch bijvoorbeeld) of één Gang Hideout voltooien in Free Roam.

Pas na al deze stappen heb je je account opgeschoond van enig bewijs van gehackte savegames.

Red Deadline: Vóór 24 augustus aanstaande! (dus uiterlijk de 23ste doen!)[/table]

Het nieuwsbericht kan je nalezen op deze pagina van Rockstars Newswire op rockstargames.com.

Succes met wissen voor iedereen met gehackte saves.

:D

Geplaatst: (bewerkt)

Waarom zou ik dat doen? :schater: Maar als het zo stelt, hoef ik de savegames dus niet te verwijderen. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Super dat ze dat doen. Ik heb de game dan (nog) niet, maar ik kan me wel altijd aan dit soort personen ergeren. Dit zouden ze bij elke game moeten doen waarbij het mogelijk is, vooral Call of Duty, waar zo'n 30% met een gehackte saved game rondloopt.

Geplaatst:

Geweldig nieuws is dit uiteraard! Cheaters zijn nooit welkom. Dat ze in de single-player cheaten maakt mij niet uit maar als ze het in de Multiplayer doen is het ook irritant voor andere spelers.

Geweldig nieuws dus ! :tu:

Geplaatst:

Wacht even, heb ik het nou verkeerd gelezen of staat er nou dat als jouw savegame van Red Dead Redemption gehackt is (door jouzelf) en je doet niet wat er gevraagd wordt voor 23 augustus dat je account dan wordt verwijdert van PSN en Xbox Live zodat je geen enkel spel meer online kunt spelen met dat account?

Bij Modern Warfare 2 wordt er toch niet zo zwaar getild aan hackers en cheaters? :?

Geplaatst:

Je wordt gebanned van de RDR servers, verder (geloof ik) niet. Maar ik zie Microsoft en Sony er wel voor aan om de accounts op te vragen bij Rockstar en er vervolgens ook nog even hun eigen "voordeel" mee te doen, daar moet je niet raar van opkijken.

Dat ter zijde, bevestigd is dat dit dus alleen slaat op RDR servers, niet op andere games of je account zelf.

Geplaatst: (bewerkt)

Dan zal de Game ook wel saai worden, of niet?

EDIT; Hacken mensen anderen hun savegame? Of hack je die zelf?

Bewerkt: door folkerthoog

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...