Jacky-2007 Geplaatst: 22 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2010 Dat kan je alleen zelf doen. Door de savegame op een USB te zetten en door twee programma'tjes te trekken op je PC kan je je savegame van zowel single- als multiplayer modificeren. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 Savegames voor singelplayer zou toch geen probleem moeten zijn lijkt mij Reageren
Cheers. Geplaatst: 27 september 2010 Rapport Geplaatst: 27 september 2010 kunnen ze niet mensen die op multiplayer hacken niet banne? Reageren
Flokkert Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 kunnen ze niet mensen die op multiplayer hacken niet banne? Dat konden ze ook wel doen van mij Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 (bewerkt) *Bump kan iemand me toevallig uitleggen hoe/waar ik een savegame kan maken/vinden voor RDR die op 100% staat voor singleplayer op Xbox 360. Wil wel eens zien hoe het is >>> Door Kai-ShockWave: Laat het duidelijk zijn dat het hier niet de bedoeling is te praten over hoe je een savegame moet hacken. <<< Sorry.. Bewerkt: 25 november 2010 door TekaLoca Reageren
Cheers. Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 *Bump kan iemand me toevallig uitleggen hoe/waar ik een savegame kan maken/vinden voor RDR die op 100% staat voor singleplayer op Xbox 360. Wil wel eens zien hoe het is >>> Door Kai-ShockWave: Laat het duidelijk zijn dat het hier niet de bedoeling is te praten over hoe je een savegame moet hacken. <<< http://google.h4ck.nl/?q=Red+dead+redemption+xbox+360+savegame+100%25 Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 november 2010 Rapport Geplaatst: 25 november 2010 *Bump kan iemand me toevallig uitleggen hoe/waar ik een savegame kan maken/vinden voor RDR die op 100% staat voor singleplayer op Xbox 360. Wil wel eens zien hoe het is >>> Door Kai-ShockWave: Laat het duidelijk zijn dat het hier niet de bedoeling is te praten over hoe je een savegame moet hacken. <<< http://google.h4ck.nl/?q=Red+dead+redemption+xbox+360+savegame+100%25 Zie jij ergens een savegame voor 360? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.