X-Qyeh Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) moet je op deze link eens kijken daar kan je www.googl.nl onder het blood schieten :smirk: (dit gebeurt niet echt,ik bedoel dis als je op die site normaal komt dat niet die site onder bloedvlekken zit) Kijk maar... :rolleyes: Klik Hier Enne je hoeft echt nx de downloaden :ph34r: :ph34r: :ph34r: Bewerkt: 25 juni 2005 door X-Qyeh
Silverwing Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 Ik vind dat dit beter past in het Ongein topic. En als je in de URL www.google.nl veranderd in www.gtaforum.nl dan kan je het daar doen.Dus op elke site.
Timos Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 Ik vind dat dit beter past in het Ongein topic. En als je in de URL www.google.nl veranderd in www.gtaforum.nl dan kan je het daar doen.Dus op elke site. Ik moet iets downloaden ofzo :blink: Ik maak gebruik van Firefox hij zegt dat er extra plug-ins nodig zijn.
Synchro Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 Dit is heel fijn ik heb het op GTAFORUM gezet. En dan meteoor :lol:
X-Qyeh Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 Leuk Ik vind paintball echt het allerleukst. Met al die kleurtjes :lol: Je kan ook een sigaret doen ,die moet je gebruiken bij iemand die een hekel aan roken heeft ,en dan een link van zijn favorite site ,stuur die dan op naar een vriend/kennis zijn email. Daar zal hij denk ik van schrikken hehe
Ewoud Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 Dit is heel fijn ik heb het op GTAFORUM gezet.En dan meteoor :lol: En wat wil je daar mee zeggen. <_<
X-Qyeh Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 Ermm..?Waar gaat dit over? Dit is een soort site waarmeee je sites kan rekruteren (niet echt hoor) :ph34r:
X-Qyeh Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Wat is eigenljik jullie lievelings mogelijkheid?? Die van mij is het geweer van bloed,het Paintball geweer en het Normale geweer.. =D
Recommended Posts