K1pc0rn Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 ik wil Windows XP op mijn mega slome laptop zetten maar welke van de 2 is het best/snelst? voor een slome laptop en een Celeron processor xD? Windows XP Pro of Windows XP home edition? Reageren
Galiorix Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 (bewerkt) Allebei even snel. Professional is meer voor bedrijven en bied features waar jij toch niks aan hebt op je laptop. Je kan altijd overwegen je laptop eens flink schoon te maken en de HDD te formateren en Windows er opnieuw op te zetten. Bewerkt: 17 augustus 2010 door Galiorix Reageren
Flitskikker Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Dus je kunt ook Professional nemen, dat klinkt stoerder. Het heeft verder wel meer functies die soms wel handig zijn. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 18 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 ik neem dan wel Windows XP home dak klinkt niet stoer maar oke xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.