game~skater Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Ik heb sinds kort PS CS2 en ben een beetje tutorials gaan volgen, en ben een beetje aan het proberen gegaan. Dit is mijn eerste creatie in PS. R&R? Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 3/10 Een render, simpele achtergrond en een text met een schaduw effect. Eerlijk gezegd een heel lelijke sig. Maar ik had vast geen betere gemaakt als mijn eerste sig in PS. Probeer de volgende keer je achtergrond wat mer op te vullen door vb je render te dupliceren en daar dan motion blur op te zetten. Een simpele tip. Probeer maar eens. Reageren
game~skater Geplaatst: 18 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 3/10 Een render, simpele achtergrond en een text met een schaduw effect. Eerlijk gezegd een heel lelijke sig. Maar ik had vast geen betere gemaakt als mijn eerste sig in PS. Probeer de volgende keer je achtergrond wat mer op te vullen door vb je render te dupliceren en daar dan motion blur op te zetten. Een simpele tip. Probeer maar eens. Uhm, die achtergrond is zo gemaakt. Toch bedankt voor je reactie. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Ik zag het nauwelijks lol Misschien de motionblur wat minder zetten dan. Reageren
game~skater Geplaatst: 18 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Ik zag het nauwelijks lol Misschien de motionblur wat minder zetten dan. Ik heb een tutorial gevolgd, daar stond dat ie op 200 moest staan, dus dat heb ik gedaan. Ik heb toen alleen de belichting een beetje veranderd. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Ik vind hem eigenlijk ook erg lelijk. De kleuren die je gebruikt hebt zijn sowieso al niet mooi vind ik. De achtergrond is ontzettend saai en de tekst staat niet echt mooi daar vind ik. Ik zou als ik jou was even een andere tutorial gaan volgen. Maar voor eerste sig gaat het nog wel. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 (bewerkt) @ Hierboven, je was me voor Voor de eerste keer vind ik dit een prima begin, je hebt met tekst, een render, met motion blur en een border geëxperimenteerd. Verder ben ik het wel met SNIPER44 eens, je signature is wel wat 'saai'. Wat, denk ik, al een heleboel helpt is je tekst een stuk naar boven doen, want dan zie je wat minder van de saaie achtergrond. Als ik jou was zou ik veel tutorials volgen, voor nu krijg je een 5,5. Bewerkt: 18 augustus 2010 door BoerBanaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.