Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

uhmmmm,,, beste mensjes :puh:

ik hebeen soort van probleem he

ik heb gta sa gekocht en ik wilde weer gaan modden dar deed ik hier voor ok met een download der van

maar op 1 of andere manie doet hij het niet ik kan der geen auto in zette want hij loopt telkens vast

ik wrd der gek van want ik heb zelf SAMI en nog een met img tool of zo iets ik heb de tot. helmaal gedaan zo als het meot maar toch loopr hij

vast op de helft van het laden

op mij oude laptop deed hij he ewoon komt he mis omdat ik nu windows 7 heb ? of liht het ergens ander aan ??

M.V.G. sharmain;)

Geplaatst:

Dan klopt er iets niet met de mod, of de installatie. En je spelling klopt ook echt niet.

corrected :)

@TSer; wil jij geholpen worden zul je toch echt een post moeten maken dat uit volledige, goed geschreven Nederlandse woorden bestaat, ik heb niet eens de moeite genomen je hele post te lezen, na anderhalve regel begreep ik niet wat je nou typte, er is echt vrij weinig op te maken uit je post.

Geplaatst:

Dan klopt er iets niet met de mod, of de installatie. En je spelling klopt ook echt niet.

corrected :)

@TSer; wil jij geholpen worden zul je toch echt een post moeten maken dat uit volledige, goed geschreven Nederlandse woorden bestaat, ik heb niet eens de moeite genomen je hele post te lezen, na anderhalve regel begreep ik niet wat je nou typte, er is echt vrij weinig op te maken uit je post.

nogmaaalss!!

ik he gta sa gekocht hier voor heb ik een gemod met een iligale versie

nu ik hem gekocht heb jha en wil gaan modden doet hij het niet ik heb al verschilende mods geprobeert bij de SAMI en de IMG tool

bijde loopt hij vast op het midden.

hij liep niet vast op mijn oude laptop maar die kon het spel zeg maar niet aan

kep nu een nieuwe laptop gekregen met windows 7 mis is dat het probleeem want 100% save games werken ook niet en anders heb ik dus gewoon geld uit gegeven aan iets wat het niet eens doet :(:Snmis kunnen jullie mij helpen ?

Geplaatst: (bewerkt)

Nogmaals!

Ik heb net GTA: SA gekocht en hiervoor heb ik gemod met een illegale versie.

Nu ik hem heb gekocht en wil gaan modden, doen de mods het niet (meer). Ik heb al verschillende mods geïnstalleerd met SAMI en IMG Tool. Maar als ik SA opstart loop ie vast in het midden. Hij liep niet vast op mijn oude laptop maar die kon het spel niet aan. Ik heb nu een nieuwe laptop gekregen met Windows 7, misschien is dat het probleem. 100% savegames werken ook niet. Misschien kunnen jullie me helpen?

Dit is wat ik uit je post heb kunnen halen.

Je moet SA downgraden naar v1.00. Hier de downloadlink: Klik

Bewerkt: door LSDesign
Geplaatst:

Nogmaals!

Ik heb net GTA: SA gekocht en hiervoor heb ik gemod met een illegale versie.

Nu ik hem heb gekocht en wil gaan modden, doen de mods het niet (meer). Ik heb al verschillende mods geïnstalleerd met SAMI en IMG Tool. Maar als ik SA opstart loop ie vast in het midden. Hij liep niet vast op mijn oude laptop maar die kon het spel niet aan. Ik heb nu een nieuwe laptop gekregen met Windows 7, misschien is dat het probleem. 100% savegames werken ook niet. Misschien kunnen jullie me helpen?

Dit is wat ik uit je post heb kunnen halen.

Je moet SA downgraden naar v1.00. Hier de downloadlink: Klik

tn man hij doet het nu idd jha

aleen nog een problem :(

ik heb een 100% savegame gedouwnload allen zet ik hem in de files en dan laad hij en is hij klaar

sluit sa af ?? wat doe ik nu dan weer fout (ik ben niet een pro modder:P)

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb een 100% savegame gedouwnload allen zet ik hem in de files en dan laad hij en is hij klaar

Zet je de savegame wel in Documenten>GTA: San Andreas User Files ?

Bewerkt: door LSDesign
Geplaatst:

Zet je de savegame wel in Documenten>GTA: San Andreas User Files ?

jha doe ik jha en nog iets ik wilde der er een scooter in doe en hij loopt telkens vast wat doe ik dan fout??

Geplaatst:

jha doe ik jha en nog iets ik wilde der er een scooter in doe en hij loopt telkens vast wat doe ik dan fout??

Dat klopt, om de één of andere reden kunnen de Faggio (scooter) en de PCJ-600 (motor) niet gemod worden. Maar wat er met je savegame aan de hand is weet ik niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...