Jump to content

Nieuw PC/Computer

Recommended Posts

Geplaatst:

Budget: 400-500

Doel: gamen (games als gta iv) en school, en misschien beetje veilig overklokken hoeft niet per se overklokken hoeft van mij betreft niet per se als het over mijn prijsklasse heen moet.

Desktop: Desktop 8)

Merk pc of samengesteld: Samengesteld

Benodigde randapparatuur: geen,want heb de randapperatuur al in bezit van huidige pc. :puh:

Besturingssysteem: Windows 7 - 64 bits

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: geen, alles nieuw. :*D

Voorkeuren voor merk (ATi/NVIDIA, AMD/Intel): maakt mij niet uit, zolang het goedkoop is. ( amd en nvidia?)

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: ALTERNATE :tu: en in elkaar laten zetten door het bedrijf.

Extra koeling (voor overklokken)?: ja misschien handig, zo stil mogelijk ^_^

alvast bedankt!

Geplaatst:

Voor 500 euro gaat GTA IV sowieso niet op high. En wil je Windows 7 er officieel bij? Want in combinatie met het in elkaar zetten houd je dna een euro of 320 over voor de onderdelen en dat is niet riant.

Geplaatst: (bewerkt)

wat bedoel je met 320,- euro over, snapte hem even niet hoor?

Bewerkt: door Mr-HocusPocus
Geplaatst:

wat bedoel je met 320,- euro over, snapte hem even niet hoor?

Omdat bovenop de onderdelen dan ook nog betaald moet worden voor een Windows 7-licentie. Dan blijft er niet veel meer over.

Geplaatst:

Heb je trouwens ook een nieuw toetsenbord, muis en beeldscherm nodig? Dan blijft er nóg minder over.

Er staat in zijn lijstje dat hij alles wilt hergebruiken.

Geplaatst:

Heb je trouwens ook een nieuw toetsenbord, muis en beeldscherm nodig? Dan blijft er nóg minder over.

Kan zo'n oud beeldscherm dan wel een 64 bits versie aan? :?

Geplaatst:

Ik lees toch echt 'geen, alles nieuw' in dat geval houd je dus iets van 180 euro over om wat samen te stellen, dat budget is veel te klein

Kan zo'n oud beeldscherm dan wel een 64 bits versie aan? :?

natuurlijk

Geplaatst:

Ik lees toch echt 'geen, alles nieuw' in dat geval houd je dus iets van 180 euro over om wat samen te stellen, dat budget is veel te klein

Benodigde randapparatuur: geen,want heb de randapperatuur al in bezit van huidige pc.

Nu zie ik het ook. De logica was even zoek. :clown:

Geplaatst:

Geplaatst:

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: geen, alles nieuw.
Geplaatst:

nu snap ik er echt helemaal niks meer van, in de ene zegt hijdat hij geen randapparatuur meer nodig heeft en in de ander zegt hij dat hij niks gaat hergebruiken, das imo beetje vaag.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb het toch over de randapparatuur, niet over de onderdelen? :duh: Wel een epic dubbelpost, geen idee hoe dat gebeurt is. :cab:

Hij wil de randapparatuur hergebruiken!

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Ik heb het toch over de randapparatuur, niet over de onderdelen? :duh: Wel een epic dubbelpost, geen idee hoe dat gebeurt is. :cab:

Hij wil de randapparatuur hergebruiken!

dus hij hoeft geen nieuw beeldscherm enzo? want zoals ik zei zijn 2 antwoorden best tegenstrijdig, hij wil geen onderdelen hergebruiken maar heeft ook geen nieuwe randapparatuur nodig.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...