Jump to content

easter egg of bug


haqa

Recommended Posts

ik rij nu net in een supergt en de nummerplaat mist de kleur is beetje rood orange mix

denk een bug of het is de auto die ze foto's maakte voor in gta 4

hoe dan ook ik word nu toch lekker niet geflist::)

(als je word geflist in gta4 met nummerplaat liberty city wie krijgt de boeten?? de burgemeester??)

Link to comment
Delen op andere websites

er is een plaats waar je geflits kan worden maar is moeilijk!!

de ophaal brug die east borough bridge noemt staat een politie auto's te flitsen duss pass op:)

is me maar 2 keer gelukt!!

de brug die dukes algonquin en bohan verbind maar dan richting algonquin

Link to comment
Delen op andere websites

Jij (de speler) kan niet geflitst worden, hoogstens politie achter je aan krijgen omdat je niet stopt voor het tol-poortje.

Nummerborden zijn gewoon allemaal 'Liberty City', vonden ze gewoon niet belangrijk genoeg om anders te maken.

(verplaatst naar General, dit is zeker geen EE)

Link to comment
Delen op andere websites

Eh, Fout Cuban Gangster... De auto's hadden in de eerste trailer ook allemaal dezelfde nummerborden, wel anders dan dat ze nu hebben, maar wel allemaal hetzelfde. Ik heb nog vele screens van de eerste trailer op mijn computer staan en op de nummerborden stond toen alleen geen "Liberty City"... Er stond gewoon niets. Het was echter niet zo dat alle auto's verschillende nummerborden hadden.

Zo heb ik een screen van de scenes met de grijze Merrit, de blauwe Feltzer en met de blauwe Stallion(2e trailer), bij al die auto's staat er niets op het nummerbord. Op een aantal pre-release artworks(dus getekend!) (zoals met de rode Schafter) staat echter wel een nummerbord met cijfers en letters(bij de rode Schafter b.v. 999 AH5).

Nu kan ik me geen screens herinneren die nog meer beta/nog eerder uitgekomen zijn dan die bij de eerste trailer, maar als die er zijn zou ik ze graag willen zien... Daarbij kan ik me niet voorstellen dat de auto's in de beta screens, van toen de eerste trailer uitkwam, wél een nummerplaat-systeem hadden en die in de trailer zelf niet...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Nu kan ik me geen screens herinneren die nog meer beta/nog eerder uitgekomen zijn dan die bij de eerste trailer, maar als die er zijn zou ik ze graag willen zien... Daarbij kan ik me niet voorstellen dat de auto's in de beta screens, van toen de eerste trailer uitkwam, wél een nummerplaat-systeem hadden en die in de trailer zelf niet...

Ik geloof toch dat er (geen beta maar artwork) screens bestaan van een Schafter met nummerbord met de Cruiser die hem achtervolgt, je kent de afbeelding wel, diegene die gespiegeld zou zijn.

Wacht ik combineer 2 artwork-screns, maar op de artwork hebben de auto's in ieder geval nummerborden met variabele cijfers en nummers.

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...