s0098374 Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Hey iedereen, weet iemand hoelaat de trein op de stations aankomen? Ik heb het zelf al eens gevolgd, maar dan zou de trein elke week om een andere tijd aankomen. Of zijn er geen vaste tijden wanneer de treinen aankomen? Avast bedankt, Jeroen Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Zover ik weet zijn er geen vaste tijden. En al zouden er vaste tijden zijn dan zou ik er ook niet zo zeer op rekenen want treinen rijden toch altijd te laat. Het beste wat je gewoon kan doen is wachten op het perron. Op begeven moment komt er wel een trein aan. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Wat Rinaldootje al zei. Ik gok dat er elke keer om de 20/25 minuten (SA TIJD!) een trein eraan komt. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Nou dat denk ik dus niet echt. Ik neem vaak de trein in SA, En ik heb vaak genoeg langer dan 25 (ingame) minuten moeten wachten. Bij mij komt hij echt op willekeurige momenten. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Als ik daar elke keer was, kwam de trein er gewoon aan. Altijd. Niet zo bij elke station, maar bij een station in Los Santos. Al weet ik dus niet meer welke... Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 De treinen komen gewoon op een willekeurig moment. Vaak als ik eventjes omloop bij een station komt er ineens een trein aanzetten en als ik er op zit te wachten komt die juist niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.