Jump to content

Mulieplayer vraag!


Spartecus

Recommended Posts

Uit zichzelf heeft GTA:SA geen multiplayer.

Maar wanneer je je GTA:SA downgrade kan je SA:MP of MTA:SA installeren waarmee je wel online kan spelen.

Het klinkt meer werk dan dat het is ;)

Zijn daar kosten aan verbonden?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, het is volledig gratis. Tenzij je een eigen 24/7 server wilt, daarvoor moet je zelf betalen, maar voor een eigen server moet je kunnen scripten. Er zijn wel scripting tutorials hier op gtaforum, maar je moet er veel geduld voor hebben. Voor meer informatie zou ik hier kijken: Multiplayer zelf- Scripting

Bewerkt: door Dakendak
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, het is volledig gratis. Tenzij je een eigen 24/7 server wilt, daarvoor moet je zelf betalen, maar voor een eigen server moet je kunnen scripten. Er zijn wel scripting tutorials hier op gtaforum, maar je moet er veel geduld voor hebben. Voor meer informatie zou ik hier kijken: Multiplayer zelf- Scripting

hmmmm ik heb al een aantal filmpje op youtube gezien nu wil ik nog wat weten.

1. Zijn er game mods (bijvoorbeeld teamdeathmatch of caputer the flag

2.Zo als ik in dit

zie is dat het veel stoort als je ander mensen ziet lopen is dit normaal if hebben die mensen traag internet?

3.Kan je zelf cracters samen stellen net als in GTA IV?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, het is volledig gratis. Tenzij je een eigen 24/7 server wilt, daarvoor moet je zelf betalen, maar voor een eigen server moet je kunnen scripten. Er zijn wel scripting tutorials hier op gtaforum, maar je moet er veel geduld voor hebben. Voor meer informatie zou ik hier kijken: Multiplayer zelf- Scripting

hmmmm ik heb al een aantal filmpje op youtube gezien nu wil ik nog wat weten.

1. Zijn er game mods (bijvoorbeeld teamdeathmatch of caputer the flag

2.Zo als ik in dit

zie is dat het veel stoort als je ander mensen ziet lopen is dit normaal if hebben die mensen traag internet?

3.Kan je zelf cracters samen stellen net als in GTA IV?

1. Ja TDM (Team Deathmatch) RP (RolePlay > EChte leven nadoen) etc.

2. Dat kan traag internet zijn of last van lagg in de server.

3. Je kan uiteraad wel andere skins. (Pak wat iemand aan heeft) aanpassen. maar echt om zelf trui'en tekiezen etc NIET.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, het is volledig gratis. Tenzij je een eigen 24/7 server wilt, daarvoor moet je zelf betalen, maar voor een eigen server moet je kunnen scripten. Er zijn wel scripting tutorials hier op gtaforum, maar je moet er veel geduld voor hebben. Voor meer informatie zou ik hier kijken: Multiplayer zelf- Scripting

hmmmm ik heb al een aantal filmpje op youtube gezien nu wil ik nog wat weten.

1. Zijn er game mods (bijvoorbeeld teamdeathmatch of caputer the flag

2.Zo als ik in dit

zie is dat het veel stoort als je ander mensen ziet lopen is dit normaal if hebben die mensen traag internet?

3.Kan je zelf cracters samen stellen net als in GTA IV?

1. Ja TDM (Team Deathmatch) RP (RolePlay > EChte leven nadoen) etc.

2. Dat kan traag internet zijn of last van lagg in de server.

3. Je kan uiteraad wel andere skins. (Pak wat iemand aan heeft) aanpassen. maar echt om zelf trui'en tekiezen etc NIET.

Antwoord:

1. zijn er nog meer ?

2. Oke

3. He jamer maar ja

Link to comment
Delen op andere websites

1. Er zijn heel veel verschillende soorten servers.

(Team-)eathmatch,Role playing, stunting, racing etc. je kan het nog zo gek niet bedenken. sommige van deze hebben zelfs hun eigen map.

2. Ikzelf heb er op SAMP nooit echt last van. ik zie wel soms andere een beetje laggen, maar dat is vaak niets.

3. Nou zo jammer is dat niet want in veel servers zijn er zo veel skins om uit te kiezen. Ik zit momenteel in een server met +150 verschillende skins. Dus zolang je een van de bekendere personages niet neemt ben je redelijk uniek.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...