BoerBanaan Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 (bewerkt) V1 V2 R&R Bewerkt: 18 augustus 2010 door BoerBanaan Reageren
Faenty. Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 ik heb niet zo een verstand van graphics maar dit vind ik een mooie signature ik vind hem een beetje druk en ik kon de tekst eerst niet zo goed lezen maar voor de rest toppie 8,5/10 Reageren
Dakendak Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Mooie sig, mooie effecten, een leuk (grappige) foto van Billie, bijna perfect. Alleen zou ik de tekst wat meer omhoog zetten, het keyboard zit in de weg Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 18 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Bedankt voor jullie reacties, hier heb ik V2: Reageren
Dakendak Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Inderdaad. De tekst is nu duidelijk, en de belichting is perfect gemaakt, zodat alles mooi samenvalt. 10/10 Reageren
Faenty. Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 omdat ie lichter is is het ook wat minder druk valt mij op 9/10 voor die Reageren
Cabyon Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2010 Misschien dat de achtergrond bij Billie matcht? Zou mooi zijn. Reageren
jellemuis Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2010 ik vind ze echt mooi, alleen de blauwe kleur op billie zelf, staat een beetje raar met de gele lampen, misschien kan je over de achtergrond een keer ctrl+u en dan beetje blauw achtig doen, verder nog 1 opmerking over de 4 sleutel-noten, klopt niet helemaal maar het gaat om het idee, ik vind hem verder mooi 8/10 Reageren
Royboow Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Erg mooi Banaan, zou ik de stock of render van Billy Joe hebben? Over de sig: Ik vind ze heel erg mooi, mooi lettertype en mooie uitwerking van kleuren, de muzieknoten er door heen zijn goed afgewerkt en vallen pas op wanneer je goed kijkt Das Seht Gut Aus! 9.5/10 Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 27 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Erg mooi Banaan, zou ik de stock of render van Billy Joe hebben? Here you go: En het podium: Over de sig: Ik vind ze heel erg mooi, mooi lettertype en mooie uitwerking van kleuren, de muzieknoten er door heen zijn goed afgewerkt en vallen pas op wanneer je goed kijkt Das Seht Gut Aus! 9.5/10 Dank je voor je reactie Reageren
Thundercover Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Het is jammer dat je stock blauw is, want dat lijkt het mij lastig maken om nog met andere kleuren in je creatie aan de slag te gaan. In je eerste versie is dat niet echt gelukt. De stock staat daar in mijn ogen te veel lost van de rest. Dat heb je in de tweede versie wel prima verbeterd, ondanks dat het lastig blijft met die stock. Ook het licht van de lampen heb je iets uitgebreid en de tekst staat nu een stuk beter, daarvan viel gewoon een deel weg. Je resultaat is nog niet perfect door de kleurencombinatie, maar je hebt je afbeelding met de tweede versie wel een stuk verbeterd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.