Hakbijl-Harrie Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 nou de titel zegt al genoeg denk ik. ik wil graag weten wanneer ik de nieuwe gta kan gaan halen
Niiek Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Dit is pas bekend als R* dat zegt, en dat is nog niet gebeurd. Als het gebeurd merk je het heus wel
Hakbijl-Harrie Geplaatst: 18 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 o okee maar dat wist ik nie. meestal zie ik op tv gewoon reclame dat de nieuwe gta in de winkel ligt en dan koop ik em. ik dacht dat jullie wel weten wanneer de nieuwe komt want gta 4 is nou al meer dan 2 jaar geleden toch?? maar ok is goed jammer
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Er gaat een nieuwe GTA komen rond 2011 of 2012, tenminste, op het forum hoor ik het heel veel zeggen. Mogelijk gaat het script 10.000 keer groter worden dan een normaal filmscript. Maar ik zou maar afwachten, want als je hoort dat het zo'n groot script krijgt, doen ze er waarschijnlijk langer over om hem te maken dan bij een gewone GTA. Eventueel als je meer over de nieuwe GTA wilt weten, kun je de zoekfunctie rechtsboven gebruiken. GTA V schijnt de naam te gaan worden van de volgende GTA. Ook wordt er gezegd dat er een GTA Vice City 2 gaat komen, maar wacht maar tot het allemaal bevestigd wordt. Tja, geruchten vertellen niets over de waarheid...
vice Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 (bewerkt) Ik dacht ergens gelezen te hebben dat die in 2011 of 2012 zou uitkomen, maar daar ben ik niet zeker van. Ik denk sowieso niet dat die dit jaar nog uitkomt, want dan hadden we toch al wat meer informatie of een trailer moeten gezien hebben. Nog even wachten dus. EDIT: GTAT was me voor . Nou ja, ik heb dat ook gelezen dat het script langer zou zijn dan een filmscript. Je moet ook weten dat ze niet alleen met de nieuwe GTA bezig zijn, het is misschien al 2 jaar geleden dat GTA IV uitkwam, maar ondertussen hebben zij wel Red Dead Redemption ook uitgebracht. Dus dat zorgt er misschien ook voor dat het een tijd duurt voor de nieuwe GTA in de winkels ligt. Ik verwacht van het spel zelf allesiends wel veel. Bewerkt: 18 augustus 2010 door vice
Hakbijl-Harrie Geplaatst: 18 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 nou ja als die maar vet wordt toch
jvj Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Niks GTA V! Als GTA 5 (ooit) verschijnt, moeten ze eerst een nieuwe gamemachine verzinnen. De volgende gta gaat waarschijnlijk nog gebruik maken van de RAGE-machine, die steeds verbeterd wordt. (vb: GTA 3, Vice City en San Andreas zijn met dezelfde gamemachine gemaakt) Dus volgende GTA gaat allesbehalve 5 heten.
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Niks GTA V! Als GTA 5 (ooit) verschijnt, moeten ze eerst een nieuwe gamemachine verzinnen. De volgende gta gaat waarschijnlijk nog gebruik maken van de RAGE-machine, die steeds verbeterd wordt. (vb: GTA 3, Vice City en San Andreas zijn met dezelfde gamemachine gemaakt) Dus volgende GTA gaat allesbehalve 5 heten. Als je op mij reageert: Daarom zei ik ook dat er mogelijk ook een GTA Vice City 2 gaat komen. En dat is bijna een feit. Natuurlijk kan ík dat niet vaststellen, maar het internet wel en er stond op het forum een keer een topic over dat ze GTA Vice City naar next-gen consoles willen brengen en uiteindelijk een 2e deel van willen maken.
wesley123 Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Niks GTA V! Als GTA 5 (ooit) verschijnt, moeten ze eerst een nieuwe gamemachine verzinnen. De volgende gta gaat waarschijnlijk nog gebruik maken van de RAGE-machine, die steeds verbeterd wordt. (vb: GTA 3, Vice City en San Andreas zijn met dezelfde gamemachine gemaakt) Dus volgende GTA gaat allesbehalve 5 heten. Als je op mij reageert: Daarom zei ik ook dat er mogelijk ook een GTA Vice City 2 gaat komen. En dat is bijna een feit. Natuurlijk kan ík dat niet vaststellen, maar het internet wel en er stond op het forum een keer een topic over dat ze GTA Vice City naar next-gen consoles willen brengen en uiteindelijk een 2e deel van willen maken. snap niet waarom dat nou 'bijna een feit' is. r* heeft ten eerste niks bekend gemaakt, ten tweede word in australie regelmatig een spel gererate, dus dikke onzin om vanuit zoiets te denken dat de volgende gta in vice city afspeelt.
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Er is nog helemaal niks bekend dus ook helemaal niks is nog een feit. Je kan hierover discussiëren zolang als je wilt maar uiteindelijk zal je moeten wachten op een aankondiging van Rockstar Games.
jvj Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 We kunnen ondertussen beter zelf al onze gta's modificeren tot we een gta hebben, die eruit zal zien als de eerstvolgende die verschijnt Even serieus: ALS er een Vice City 2 zou komen, zouden ze sowieso de hele stad opnieuw moeten ontwerpen. Kijk naar het Liberty City van GTAIII, en het Liberty City van GTAIV, hopen verschil als je het mij vraagt.
markoostrom Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Duurt nog wel tijd, anders had R* het wel bekend gemaakt op de E3 EXPO.
Dakendak Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Serieus, moesten ze nu al klaar zijn met een stuk van de nieuwe GTA, dan zou het een prutsgame worden.
Jacky-2007 Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Allemaal speculatie. We beginnen op dit forum pas over een mogelijk volgende GTA als de eerste uitspraken door Rockstar Games of Take Two Interactive zelf hierover zijn gedaan.
Recommended Posts