Jump to content

Zwart beeld

Recommended Posts

Geplaatst:

Goedendag

Ik had 3 dagen geleden GTA Vice City gekocht bij Free Record shop.

Ik starte hem & hij deed het. Niet gespeeld omdat ik weg moest.

Nu 3 dagen laden, Doet hij het niet meer.

Als je bij dat start scherpje komt ( Van Load Game, New Game etc. ) druk ik op New Game, blijft het beeld zwart.

Helaas geen garantie.

Iemand idee wat het is ?

Geplaatst:

Zet je frame limiter aan. Als het goed is verhelpt dit het probleem

Waar staat dat ? Ik heb er niet zo verstand van;)

Geplaatst:

Ummm heb je mods? of een savegame gedownload? Je kant ook nog proberen om VC in comptabiliteit modus te draaien. Welke Windows verzie heb jij?

Geplaatst:

Ummm heb je mods? of een savegame gedownload? Je kant ook nog proberen om VC in comptabiliteit modus te draaien. Welke Windows verzie heb jij?

Mods; niet in het spel

Savegame ? Lol, weet niet wat het is dus ik denk het niet.

Kweet begot niet welke versie ik heb. Laptop is uit 2006 ofzo, tzal wel een versie rond die tijd zijn.

Geplaatst:

Ik heb naar de website gekeken, en is dit de pagina? Dan moet je de dvd/cd in huis hebben, heb je dat niet? dan weet ik het niet :-(

Kan het aan mij liggen of snap ik niet waar je het over hebt? :bonk:

Geplaatst:

Ik heb naar de website gekeken, en is dit de pagina? Dan moet je de dvd/cd in huis hebben, heb je dat niet? dan weet ik het niet :-(

Over de koopsite van kitkauwgombal

Geplaatst: (bewerkt)

Jah maar wat heeft dat te maken met het zwarte scherm bij het starten van de game? En neem aan dat het zwarte scherm ook niet komt door een fout gedrukte CD. Najah het zal wel aan mij liggen :engel:

trouwens kitkauwgombal, als je op 'new game' hebt geklikt is het scherm dan meteen zwart of krijg je eerst een laad balkje en als die verdwijnt blijft het scherm zwart?

Bewerkt: door GYZIE
Geplaatst:

Jah maar wat heeft dat te maken met het zwarte scherm bij het starten van de game? En neem aan dat het zwarte scherm ook niet komt door een fout gedrukte CD. Najah het zal wel aan mij liggen :engel:

trouwens kitkauwgombal, als je op 'new game' hebt geklikt is het scherm dan meteen zwart of krijg je eerst een laad balkje en als die verdwijnt blijft het scherm zwart?

Idd. Ik klik op New Game & POEF. Gelijk zwart scherm.

Geplaatst:

Hummm, zover ik weet wordt dit probleem allen veroorzaakt door de frame limiter, verkeerde save game, verkeerde scm. Al geprobeerd je frame limiter uit te zetten?

Geplaatst:

Hummm, zover ik weet wordt dit probleem allen veroorzaakt door de frame limiter, verkeerde save game, verkeerde scm. Al geprobeerd je frame limiter uit te zetten?

Jep, lukte niet:)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...