Jump to content

GTAIV Online-problemen


ZoutePeper

Recommended Posts

Ok, ik snap echt niet wat er met die MP mode aan de hand maar dat ie flink vernaaid is lijkt me duidelijk, gister hele tijd normaal kunnen spelen, vandaag helemaal niet. Na een halve minuut in een spel te hebben gezeten komt er het schermpje 'only player remaining'

En iets heel anders hoe kan het dat er maar zo weinig mensen online zijn op GTAIV? Ik zie nooit maar dan ook echt nooit mensen van hier.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Wellicht dat je je kan aanmelden bij een clan hier op het forum, daarmee vergroot je de kans dat je andere fans tegenkomt omdat je daarmee je online contactenlijst kan uitbreiden met andere clanleden.

Daarnaast kan ik je aanraden eens te zien of je je router wel juist hebt ingesteld. Met een niet juist ingestelde router kan het namelijk vaak voorkomen dat je dergelijke meldingen krijgt. Een type "Moderate" houdt in dat je heel beperkt, maar wel kan kan multiplayen. Echter, wanneer je de vierde online bent in de server zit je router op het maximaal toelaatbare en wordt je uit de game geknikkerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...