ZoutePeper Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Ok, ik snap echt niet wat er met die MP mode aan de hand maar dat ie flink vernaaid is lijkt me duidelijk, gister hele tijd normaal kunnen spelen, vandaag helemaal niet. Na een halve minuut in een spel te hebben gezeten komt er het schermpje 'only player remaining' En iets heel anders hoe kan het dat er maar zo weinig mensen online zijn op GTAIV? Ik zie nooit maar dan ook echt nooit mensen van hier. Reageren
PowerPats Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 het is al een spel van 2 jaaro ud en de multiplayer is nou ook niet zo heel erg vernieuwend. Ik denk dat veel mensen het wel een beetje gezien hebben. Misschien zijn er nog wel mensen als je EFLC speelt. Reageren
GTARM Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 Bij mij zijn er altijd genoeg mensen, anders even paar keer opnieuw proberen totdat je er wel paar hebt. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 Wellicht dat je je kan aanmelden bij een clan hier op het forum, daarmee vergroot je de kans dat je andere fans tegenkomt omdat je daarmee je online contactenlijst kan uitbreiden met andere clanleden. Daarnaast kan ik je aanraden eens te zien of je je router wel juist hebt ingesteld. Met een niet juist ingestelde router kan het namelijk vaak voorkomen dat je dergelijke meldingen krijgt. Een type "Moderate" houdt in dat je heel beperkt, maar wel kan kan multiplayen. Echter, wanneer je de vierde online bent in de server zit je router op het maximaal toelaatbare en wordt je uit de game geknikkerd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.