MrKooKie Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Rond welke tijd begint dat ergens? Heb me 2de PS3 naar de mallemoer geholpen.. Geen zin om nog eens 280 euro'tjes te lappen. Weet iemand dit? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Rond sinterklaas en kerst? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 18 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Rond sinterklaas en kerst? Meen me te herinneren dat dat altijd al in sep of okt begon.. Zoiezo voor games! Dat weet ik zeker.. Dan komen namelijk de meeste nieuwe games uit, okt-nov. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Rond oktober - november komen meestal die kortingen wel. Maar als je een nieuwe PS3 wilt hebben waarom koop je die dan niet tweede hands? Reageren
Velaro Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Rond oktober - november komen meestal die kortingen wel. Maar als je een nieuwe PS3 wilt hebben waarom koop je die dan niet tweede hands? Dan is hij niet meer nieuw. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Rond oktober - november komen meestal die kortingen wel. Maar als je een nieuwe PS3 wilt hebben waarom koop je die dan niet tweede hands? Dan is hij niet meer nieuw. Repareer je het effe tot een nieuwe. Reageren
Mrkwark Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 Rond oktober - november komen meestal die kortingen wel. Maar als je een nieuwe PS3 wilt hebben waarom koop je die dan niet tweede hands? Dan is hij niet meer nieuw. Repareer je het effe tot een nieuwe. je weet niet wat de schade is Reageren
Davedavy Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 Rond oktober - november komen meestal die kortingen wel. Maar als je een nieuwe PS3 wilt hebben waarom koop je die dan niet tweede hands? Dan is hij niet meer nieuw. Repareer je het effe tot een nieuwe. je weet niet wat de schade is 2e hands hoeft niet kapot te zijn... Reageren
MrKooKie Geplaatst: 19 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 Daar heb ik aan gedacht, maar ik vraag me bij 2-handjes altijd af waarom iemand het weg doet... Tenzij één van jullie helden een PS3 te koop heeft (-> PB), is mijn vraag beantwoord. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.