Jump to content

IV Model Exporters

Recommended Posts

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Shadow-Link

22

• Dutchy3010

10

• Beagle

6

• Puma

3

Geplaatst:

@Beagle: Nope, voertuig models en cols zitten in 1 en zijn weer een stuk anders dan de originele.

@Dutchy: Correct, ik kan alleen met sketchup overweg, dus zal zelf van sketchup naar 3ds max moeten gaan en dan exporten :puh: . Of 3DS Max onder de knie krijgen ;)

@PatrickW: Thnx! :D

Geplaatst: (bewerkt)

Gaaf! Eindelijk iemand die d'r werk van maakt :)! Die twee stukken model die je post van die bezem, zitten beide in hetzelfde 'collision'-bestand, als ik het goed begrijp? Misschien één voor het moment dat het object 'static' is en dat de collision veranderd als het object 'unstatic' wordt (net zoals bomen die je om kunt rijden in SA bijv.)? Ik vraag me af of je er ook twee krijgt als je de collision van, bijvoorbeeld, een normaal object zoals een gebouw importeert...

...wij hier worden natuurlijk wel het testteam :clown:...

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

De meeste static dingen gebruiken een andere col type, (Die werkt nu ook bijna :D) Al kan dit al gebruikt worden als static col voor custom models.

Public release zal al ergens deze week zijn :) .

Geplaatst:

Ik weet nog niet hoe je bepaalde surface types kan toewijzen :$ dus je kan niet zeggen dit onderdeel is van hout en dit van steen etc.

Geplaatst:

Ik denk dat iedereen toch al enorm blij is als je dit binnenkort released, aangezien negen op de tien mapmods niet zo uitgebreid zijn dat de collision ook per oppervlak anders is (heb 't nu even over SA mapmods).

Geplaatst: (bewerkt)

Heb de verdwijn bug die veroorzaakt wordt door de huidige exporters (Zmod2, dff2wdr) gefixt. :)

Bewerkt: door Shadow-Link
Geplaatst:

Heb de verdwijn bug die veroorzaakt wordt door de huidige exporters (Zmod2, dff2wdr) gefixt. :)

Verdwijnbug? :$ Ik probeer je te volgen, maar heb het zelf nooit gebruikt...info needed. :engel:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...