Dutchy3010 Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Geplaatst: 5 september 2010 Dus als ik het goed begrijp, kan je niet met 3ds overweg, maar ben je het nu wel aan het inbouwen? Reageren
Shadow-Link Geplaatst: 5 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2010 @Beagle: Nope, voertuig models en cols zitten in 1 en zijn weer een stuk anders dan de originele. @Dutchy: Correct, ik kan alleen met sketchup overweg, dus zal zelf van sketchup naar 3ds max moeten gaan en dan exporten . Of 3DS Max onder de knie krijgen @PatrickW: Thnx! Reageren
Puma Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Geplaatst: 6 september 2010 (bewerkt) Gaaf! Eindelijk iemand die d'r werk van maakt ! Die twee stukken model die je post van die bezem, zitten beide in hetzelfde 'collision'-bestand, als ik het goed begrijp? Misschien één voor het moment dat het object 'static' is en dat de collision veranderd als het object 'unstatic' wordt (net zoals bomen die je om kunt rijden in SA bijv.)? Ik vraag me af of je er ook twee krijgt als je de collision van, bijvoorbeeld, een normaal object zoals een gebouw importeert... ...wij hier worden natuurlijk wel het testteam ... Bewerkt: 6 september 2010 door Puma Reageren
Shadow-Link Geplaatst: 6 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2010 De meeste static dingen gebruiken een andere col type, (Die werkt nu ook bijna ) Al kan dit al gebruikt worden als static col voor custom models. Public release zal al ergens deze week zijn . Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Dat ding van museum piece? Nice. Wat zijn nog de "limitations"? Reageren
Shadow-Link Geplaatst: 7 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Ik weet nog niet hoe je bepaalde surface types kan toewijzen :$ dus je kan niet zeggen dit onderdeel is van hout en dit van steen etc. Reageren
Puma Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Ik denk dat iedereen toch al enorm blij is als je dit binnenkort released, aangezien negen op de tien mapmods niet zo uitgebreid zijn dat de collision ook per oppervlak anders is (heb 't nu even over SA mapmods). Reageren
Shadow-Link Geplaatst: 15 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2010 (bewerkt) Heb de verdwijn bug die veroorzaakt wordt door de huidige exporters (Zmod2, dff2wdr) gefixt. Bewerkt: 15 september 2010 door Shadow-Link Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Geplaatst: 18 september 2010 Heb de verdwijn bug die veroorzaakt wordt door de huidige exporters (Zmod2, dff2wdr) gefixt. Verdwijnbug? :$ Ik probeer je te volgen, maar heb het zelf nooit gebruikt...info needed. Reageren
Shadow-Link Geplaatst: 19 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2010 Bug waardoor models ineens verdwijnen bij een bepaalde camera hoek Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 Aah, ok. Dankje voor de opheldering. *Realiseert zich dat ze iets meer in modelling zou moeten verdiepen* Reageren
Beagle Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 *Realiseert zich dat ze iets meer in modelling zou moeten verdiepen* Dat vind ik nou ook . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.