Jump to content

Rockstart Social club problemen & Windows live game


Davedavy

Recommended Posts

ik heb een probleem met de social club van rockstar:

1282150174-490.png

En ook nog , ik heb een gamertag aangemaakt , maar als ik me in game wil aanmelden zegt die dat er iets is met het internet of de live service :S maar ik heb helemaal niet zo sloom internet..

Help?

Link to comment
Delen op andere websites

En kan jij op de website inloggen?

Ja , met zelfde account als op screen , maar ik kan ook niet inloggen op windows live game. ik kan dus niet online en niet opslaan?

Bewerkt: door davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

heb je er mss wel eens aangedacht dat er servers tijdelijk offline zijn? En je kunt afaik gewoon offline spelen en blijven opslaan.

Ik kan niet opslaan omdat ik me niet kan aanmelden bij windows live game... en zijn de servers dan al 2 dagen offline :S?

Link to comment
Delen op andere websites

nou als er een probleem was met GFWL waardoor ik niet online kon dan bleef ik gewoon offline ingelogd, kwam wss omdat ik auto-login had

-- ben ergens achter gekomen --

Volgens mij kan windows live game zich niet verbinden met het internet, heeft iemand hier ervaring mee?

Bewerkt: door davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Iemand?

Edit:

Heb weer iets ondekt , ik kan al ong 1 maand msn niet meer gebruiken , hij zegt dat er iets is met het internet of de service , ik kan GEEN nieuwe msn installeren , dan zegt die hetzelfde. In de GFWL client zegt die dit ook! En in GTA eflc dus ook! Alles wat te maken heeft met live , doet het niet omdat er iets is met internet of service, hoe los ik dit nou op ?!

Bewerkt: door davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...