Davedavy Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 ik heb een probleem met de social club van rockstar: En ook nog , ik heb een gamertag aangemaakt , maar als ik me in game wil aanmelden zegt die dat er iets is met het internet of de live service :S maar ik heb helemaal niet zo sloom internet.. Help? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 Wat vreemd.. ik heb het even geprobeert maar via rockstar social club (website) kan ik gewoon inloggen. Dus het is niet onbeschikbaar neem ik aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 19 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 Wat vreemd.. ik heb het even geprobeert maar via rockstar social club (website) kan ik gewoon inloggen. Dus het is niet onbeschikbaar neem ik aan. Ik heb het zelfs al opnieuw geinstalleerd... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 En kan jij op de website inloggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 19 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 (bewerkt) En kan jij op de website inloggen? Ja , met zelfde account als op screen , maar ik kan ook niet inloggen op windows live game. ik kan dus niet online en niet opslaan? Bewerkt: 19 augustus 2010 door davedavy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 heb je er mss wel eens aangedacht dat er servers tijdelijk offline zijn? En je kunt afaik gewoon offline spelen en blijven opslaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 19 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 heb je er mss wel eens aangedacht dat er servers tijdelijk offline zijn? En je kunt afaik gewoon offline spelen en blijven opslaan. Ik kan niet opslaan omdat ik me niet kan aanmelden bij windows live game... en zijn de servers dan al 2 dagen offline :S? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 nou als er een probleem was met GFWL waardoor ik niet online kon dan bleef ik gewoon offline ingelogd, kwam wss omdat ik auto-login had Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 19 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 (bewerkt) nou als er een probleem was met GFWL waardoor ik niet online kon dan bleef ik gewoon offline ingelogd, kwam wss omdat ik auto-login had -- ben ergens achter gekomen -- Volgens mij kan windows live game zich niet verbinden met het internet, heeft iemand hier ervaring mee? Bewerkt: 19 augustus 2010 door davedavy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 20 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 (bewerkt) Iemand? Edit: Heb weer iets ondekt , ik kan al ong 1 maand msn niet meer gebruiken , hij zegt dat er iets is met het internet of de service , ik kan GEEN nieuwe msn installeren , dan zegt die hetzelfde. In de GFWL client zegt die dit ook! En in GTA eflc dus ook! Alles wat te maken heeft met live , doet het niet omdat er iets is met internet of service, hoe los ik dit nou op ?! Bewerkt: 20 augustus 2010 door davedavy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Ten eerste gaat een tweede topic aanmaken geen extra hulp bieden, en ten tweede, krijg je enig vorm van foutcode te zien als je inlogged bij MSN? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 20 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Het is al helemaal opgelost! Met special thanx to ikt . Ik heb wel me windows opnieuw moeten installeren.. maar het werkt! I.V.M. combaliteits problemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.