R-fl3x Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 Het is nu al een tijdje dat dit probleem me irriteert, en ik wil ook de oorzaak weten ervan. Ik heb een goed jaar terug Sims 2: Op een Onbewoond Eiland gekocht voor 25 euro's. Het spel gaat soepel en wel op m'n PSP, maar wanneer ik wil saven (of zelfs gewoon midden in het spel) slaat mijn PSP af en krijg ik terug m'n gebruikersscherm. In de UMD zitten geen krassen of zo... Ook is mijn Memory Card nog belange niet vol: 1838 MB is er nog vrij. Ook speel ik Sims 2: Pets. Daar gebeurt het minder maar toch vaak. Heeft iemand ook dit probleem? En is er een manier om het te verhelpen? Mvg, R-fl3x Reageren
Basssss Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 Misschien ligt het aan je PSP zelf? Want ik heb hier echt nog nooit last van gehad met Castaway. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 19 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 Mijn PSP is al een paar keer in de grond gevallen, maar andere games vertonen hier geen gevolg van. Ook had ik Castaway al lang voor hij al eens viel... Reageren
Flitskikker Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 Schade aan de UMD? In de UMD zitten geen krassen of zo... Reageren
Dakendak Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2010 Dan ligt het aan je PSP. Er moet dan een software of hardware fout zijn, waardoor je een bepaalde savegames niet kan saven. Kijk eens of het op een andere PSP werkt, dan ben je zeker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.