Jump to content

gta san andreas ps2 met stuurwiel


s0098374

Recommended Posts

hey iedereen,

ik heb een stuurwiel gekocht voor gta san andreas op de ps2, maar als ik ben aan het lopen, kan ik naar links en rechts sturen voor naar links en rechts te lopen, maar ik kan niet voor- of achteruit lopen. En ik kan de besturing ook niet veranderen. Ik weet niet of het helpt, maar het stuur wat ik gekocht heb is een thrustmaster ferrari GT 3-in-1 rumble force.

Kan iemand mij vertellen hoe ik met zo'n stuurwiel vooruit en achteruit kan lopen?

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

hey iedereen,

ik heb een stuurwiel gekocht voor gta san andreas op de ps2, maar als ik ben aan het lopen, kan ik naar links en rechts sturen voor naar links en rechts te lopen, maar ik kan niet voor- of achteruit lopen. En ik kan de besturing ook niet veranderen. Ik weet niet of het helpt, maar het stuur wat ik gekocht heb is een thrustmaster ferrari GT 3-in-1 rumble force.

Kan iemand mij vertellen hoe ik met zo'n stuurwiel vooruit en achteruit kan lopen?

Alvast bedankt

Precies hetzelfde als dat je zonder stuurwiel achteruit loopt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alle knoppen op het stuur al eens geprobeert, iclusief de pendalen, maar niets werkt.

Als ik de knoppen ga tellen zitten er op een normale ps2 cntroler 15 en 2 joysticks, en op mijn stuurwiel 17, inc. de pendalen. Dus heb ik ipv. 2 joysticks 2 knoppen (de l3 en r3), dit is de joystick op de ps2 controller.

Ik kom dus gewoon een paar knoppen te kort.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

miss kun je voor voouit en achteruit de pedalen gebruiken maar geen idee hoe je dan de rechter joystick denkt te gebruiken

:?

miss is gta niet bedoeld om te spelen met een stuur? omdat er ook lopen tussen zit.

het rijden me teen stuur lijkt me wel leuk met sturr... maar zodra je uitstapt sta je stil en loop je moeluk

Link to comment
Delen op andere websites

@ whoeveriam0iam14222:

miss kun je voor voouit en achteruit de pedalen gebruiken maar geen idee hoe je dan de rechter joystick denkt te gebruiken

:?

LSDesing zei precies hetzelfde:

Misschien met de pedalen?

Dus…

@ s0098374:

Op die foto zie ik RODE knoppen, probeer die eens. Anders weet ik het ook niet :-(

Supergtagamer

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals die al zei: hij heeft al alle knoppen gebruikt :7

Het was te proberen. Maar zoals ik al zei:

Nu ik er aan denk, in SA kun je niet achteruit lopen

Probeer het zelf maar. Het enige wat hij doet is omdraaien en die kant oplopen.

Anders moet je gewoon niet het stuurwiel gebruiken.

En s0098374: kan je wel gewoon vooruit lopen?

supergtagamer

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...