mmaes1 Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 Hallo, ik zit met een probleem dat wanneer ik een bike mod wil downloaden , en de .wtf en .wtd import via SparkIV en dan rebuild, ik ingame nog steeds de standaard motor heb. Iemand die dit ook al heeft gehad of iemand met een oplossing (auto's werkt wel, motors niet) Reageren
BoerTijger Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 Heb je wel op Save gedrukt? Reageren
mmaes1 Geplaatst: 19 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 Heb je wel op Save gedrukt? ja tuurlijk , ik zeg toch: auto's werken wel, bikes niet Toch bedankt Reageren
mmaes1 Geplaatst: 19 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 Heb het al gevonden Voor de bikes moet ik zijn in D:\Program Files (x86)\Grand Theft Auto IV - Episodes From Liberty City\TLAD\pc\models\cdimages En voor de cars D:\Program Files (x86)\Grand Theft Auto IV - Episodes From Liberty City\pc\models\cdimages **Slotje** Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.