2pacforlife Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 hallo mensen, ik heb een probleempje met san andreas op mijn pc. Het spel werkt wel gewoon normaal maar als ik een tijdje achter elkaar speel valt het spel ineens uit en dan krijg ik de melding "gta_sa.exe werkt niet meer". Ik run em op vista home basic groet Reageren
ricovs Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 deed SA het voorheen wel? en wat zijn je pc specs? groeten, Ricovs Reageren
GeenNaam Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 druk op die san andreas en voer hem eens uit als administrator Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 issie gedownload? dan zullen de bestanden niet in orde zijn (mag ik je verder niet mee elpen) heb je mods erop? die kunnen problemen veroorzaken als je er een verkeerd hebt ingesteld en mischien staat er een verkeerde no cd crack op maar daar mag ik je ook niet bij helpen Reageren
celude Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 hallo ik heb het zelfde probleem dat komt als ik sa camera hack ga gebruiken loopt hij vast en valt uit en geeft mij pc aan dag gta.sa.exe niet meer werkt wie wil mij helpen groeten celude Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 hallo ik heb het zelfde probleem dat komt als ik sa camera hack ga gebruiken loopt hij vast en valt uit en geeft mij pc aan dag gta.sa.exe niet meer werkt wie wil mij helpen groeten celude daarvoor maak je een nieuw topic Reageren
celude Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 hallo ik heb het zelfde probleem dat komt als ik sa camera hack ga gebruiken loopt hij vast en valt uit en geeft mij pc aan dag gta.sa.exe niet meer werkt wie wil mij helpen groeten celude daarvoor maak je een nieuw topic maar hoe maak ik dan een nieuwe topic groeten celude Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.