Tommyfrogy Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 (bewerkt) Ik heb besloten om na 2 jaar maar eens weer mijn zandvoort circuit af te maken. Ter verduidelijking, zie hier het oude topic. Destijds ben ik er vanwege problemen, en gebrek aan motivatie, maar mee gestopt. Maar het zou toch wel tof zijn als ik hem alsnog in-game krijg natuurlijk. Dat word echter eerst mijn oude pc doorspitten, en aangezien die zo traag is als dikke stront zal dat wel even duren. Ok, na het goed bestuderen van veel informatie over zandvoort en het bekijken van mijn model heb ik besloten 'm in de prullebak te gooien en opnieuw te beginnen. Nu op een totaal andere manier, zie hier: Op deze manier ben ik waarschijnlijk nog snel klaar ook... Bewerkt: 22 augustus 2010 door Tommyfrogy Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 Niet om je af te zijken hoor. Maar had je dan niet beter in het topic weer kunnen vertellen dat je er mee was gestopt maar nu weer mee begonnen bent? Never the less, ben wel benieuwd wat he resultaat zal worden. Het zag er al goed uit. Reageren
wannes12 Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 Als je hem getekend hebt en dan naar mij doorstuurt wil ik wel proberen om hem ingame te zetten. Reageren
ajaxmaster Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 gaf als die te downloaden is dan zou dat dikke pret worden Reageren
Tommyfrogy Geplaatst: 22 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2010 Als je hem getekend hebt en dan naar mij doorstuurt wil ik wel proberen om hem ingame te zetten. Ik ga eerst proberen hem zelf ingame te zetten. Als dat alsnog niet lukt, neem ik het bod meer dan graag aan! Vanwege te ontelbaar vele onnodige polys ga ik de hele omgeving eromheen opnieuw maken. Ik neem aan dat gta sa van te complexe models niet vrolijk word? Wel ben ik van plan om de onverkorte baan te maken. Maar nu eerst even testen of ik überhaupt wel iets ingame krijg. Reageren
Davedavy Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2010 Eerst zien dan geloven, overtrekken :S? Reageren
Tommyfrogy Geplaatst: 22 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2010 (bewerkt) Eerst zien dan geloven, overtrekken :S? Fine, 't is net zoals je in je jonge jaren deed. Plaatjes overtekenen. Afijn, weet iemand ongeveer hoeveel sketchup-meters een sa-auto breed is? Bewerkt: 22 augustus 2010 door Tommyfrogy Reageren
wesley123 Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2010 (bewerkt) hoogteverschil maybe? Hij is trouwens ook verkeerd om, je meot hem spiegelen. Bewerkt: 22 augustus 2010 door wesley123 Reageren
Tommyfrogy Geplaatst: 22 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2010 hoogteverschil maybe? Hij is trouwens ook verkeerd om, je meot hem spiegelen. Verdomd je hebt gelijk, dat circuit ligt in de duinen. Heel nederland is plat, maar dat domme circuit moet weer in de duinen liggen... Ik weet echter niet waar het circuit nou hoger of lager ligt... Reageren
wesley123 Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2010 je meot het circuit btw ook spiegelen. Wat ik je aanraad is gewoon filmpjes en fotos van Zandvoort op te zoeken. Dit is het wel een beetje voor zover ik weet; De eerste bocht(Tarzanbocht) is een rechterbocht van 180 graden die een camber heeft(net zoasl bij amerikaanse ovals), na deze bocht ga je omhoog en heb je een knik rechtsaf waarna het iets omlaag gaat. Dan komt een langzame linkerbocht die iets daalt. Dan ga je het rechte stuk op dat omhoog loopt waarna er een snelle rechterbocht komt die naar beneden gaat. Dan ga je weer rustig omhoog tot een rechterbocht. Dan blijf je ongeveer op hetzelfde niveau waarna je een rechter haarspeldbocht hebt, dan ga je iets omhoog voor een linker haarspeldbocht. Dan ga je rechtdoor tot een irritante rechts links combinatie, welke ook bij het aanremmen omlaag loopt. Daarna heb je weer een recht stuk en 2 rechter bochten en kom je start en finish over. Reageren
Tommyfrogy Geplaatst: 22 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2010 Okay, zo ziet hij er dus uit: hoe zit het nou eigenlijk in gta met zand/asfalt/gras? Aangezien je over zand veel slomer gaat dan over asfalt, is dat bepaalt per model? Het zou namelijk tof zijn om zandbanken te hebben. Reageren
wannes12 Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Nee, dat is niet bepaald per model. Je kan daarvoor zorgen in 3ds max met kam's gta scripts. En heb jij eigenlijk ooit al iets ingame gezet? Reageren
Tommyfrogy Geplaatst: 23 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Nee, dat is niet bepaald per model. Je kan daarvoor zorgen in 3ds max met kam's gta scripts. En heb jij eigenlijk ooit al iets ingame gezet? geen 3d models nee. Wel geprobeerd... heb net 3dsmax geinstalleerd, maar hij werkt niet. Dus ga even een andere zoeken. Je kan in de map editor gewoon bestaande models zoals gebouwen en bomen aan je model toevoegen, right? Heb nu een behoorlijk gestripte model namelijk. Wel klaar om ingame gezet te worden.., denk ik. Reageren
wannes12 Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 (bewerkt) Nee, dat is niet bepaald per model. Je kan daarvoor zorgen in 3ds max met kam's gta scripts. En heb jij eigenlijk ooit al iets ingame gezet? geen 3d models nee. Wel geprobeerd... heb net 3dsmax geinstalleerd, maar hij werkt niet. Dus ga even een andere zoeken. Je kan in de map editor gewoon bestaande models zoals gebouwen en bomen aan je model toevoegen, right? Heb nu een behoorlijk gestripte model namelijk. Wel klaar om ingame gezet te worden.., denk ik. Ik zal wat dingen zeggen waar je op moet letten om het ingame te zetten: voor textures gebruik je bitmaps, je moet je model opdelen in stukken die niet groter zijn dan 500 coördinaten op 500( anders heb je geen collision) En ik zou eerst is iets simpel zoals een getextured blokje ingame proberen te zetten om te begrijpen hoe je iets ingame moet zetten. Bewerkt: 23 augustus 2010 door wannes12 Reageren
Tommyfrogy Geplaatst: 23 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 ~wannes12 ~Tommyfrogy Ik zal wat dingen zeggen waar je op moet letten om het ingame te zetten: voor textures gebruik je bitmaps, je moet je model opdelen in stukken die niet groter zijn dan 500 coördinaten op 500( anders heb je geen collision) En ik zou eerst is iets simpel zoals een getextured blokje ingame proberen te zetten om te begrijpen hoe je iets ingame moet zetten. Yeah was ik ook al mee bezig, heb alleen wat moeite met 3dsmax aan de praat te krijgen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.