Jump to content

Zandvoort Circuit

Recommended Posts

Geplaatst:

~wannes12

~Tommyfrogy

Ik zal wat dingen zeggen waar je op moet letten om het ingame te zetten: voor textures gebruik je bitmaps, je moet je model opdelen in stukken die niet groter zijn dan 500 coördinaten op 500( anders heb je geen collision)

En ik zou eerst is iets simpel zoals een getextured blokje ingame proberen te zetten om te begrijpen hoe je iets ingame moet zetten.

Yeah was ik ook al mee bezig, heb alleen wat moeite met 3dsmax aan de praat te krijgen...

Tja je moet toch 3ds max hebben om het ingame te krijgen. En hoe groot is je model eigenlijk ?

Geplaatst: (bewerkt)

Tsja, hij is 1:1 in sketchup meters. dus da's ongeveer 850 bij 850 meter :-(

maar ik moet hem nog even op schaal maken met een gta sa model.

En 3dsmax opnieuw downloaden..

maar eerst eten, sterf van de honger..

Wacht, zal even de model online zetten, kan je hem zelf even bekijken.

http://www.mediafire.com/?gvyji16n0w6344s

Bewerkt: door Tommyfrogy
Geplaatst:

Het is wel heel low poly, er zitten nog geen hoogteverschillen in en de textures zijn ook niet echt mooi.

Geplaatst:

Het is wel heel low poly, er zitten nog geen hoogteverschillen in en de textures zijn ook niet echt mooi.

ooit met blote handen vis gefileerd? Na 3 keer wassen stinken m'n handen er nog naar...

Anyway ik weet het, maar zo'n geweldige modeler ben ik ook niet. Ik zal nog proberen om hem iets realistischer te maken. Ik ben ook van plan om hem met gta sa models in te richten. Weetje, als ik er maar op kan racen, de rest boeit me niet zo heel veel eigenlijk.

ooit met blote handen vis gefileerd? Na 3 keer wassen stinken m'n handen er nog naar...

Anyway ik weet het, maar zo'n geweldige modeler ben ik ook niet. Ik zal nog proberen om hem iets realistischer te maken. Ik ben ook van plan om hem met gta sa models in te richten. Weetje, als ik er maar op kan racen, de rest boeit me niet zo heel veel eigenlijk.

Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken ?

Bewerkt: door wannes12

Niks, hij was wel lekker ^^

3dsmax werkt nu, zal even proberen iets ingame te krijgen.

Hmm, dacht toch echt dat ik alles goed deed. Blokje hoort groen geruit te zijn, maar is totaal grijs. Vast iets mis met de txd. Hij is ook lomp groot. Blijkbaar is een sketchup-meter een half voelbalveld lang...

God, mn circuit is 850 sketchup-meter lang :{

Bewerkt: door Tommyfrogy
Geplaatst:

Niks, hij was wel lekker ^^

3dsmax werkt nu, zal even proberen iets ingame te krijgen.

Hmm, dacht toch echt dat ik alles goed deed. Blokje hoort groen geruit te zijn, maar is totaal grijs. Vast iets mis met de txd. Hij is ook lomp groot. Blijkbaar is een sketchup-meter een half voelbalveld lang...

God, mn circuit is 850 sketchup-meter lang :{

Waarom teken je het niet gewoon in 3ds max. Volgens mij kan ik dat zelfs met relief in een paar dagen af hebben.

Geplaatst:

Veel te lastig. 't wordt waarschijnlijk mijn enige mod. Als het me lukt

Ik wil gewoon een tof circuit om op te racen...

Geplaatst:

Waarom verzin je dan niet gewoon zelf een circuit. Dat is veel simpeler omdat je het niet op iets probeert te laten lijken.

Geplaatst:

Okay, zo ziet hij er dus uit:

mc654y.png

hoe zit het nou eigenlijk in gta met zand/asfalt/gras? Aangezien je over zand veel slomer gaat dan over asfalt, is dat bepaalt per model?

Het zou namelijk tof zijn om zandbanken te hebben.

Ook ged8 hoe je de map enzo gaat inelkaar zetten , je kunt slecht niks naast de baan doen van vlieg je er zo af ( in de zee neem ik aan )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...