GuitarGuy666 Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 Hallo. Wilt iemand een SIG voor mij maken? (zo een handtekening) het moet een beetje bij mij passen. Niet over half life tf2 enzo. Zoiets als R-fl3x ook heeft. Alvast bedankt: supergtagamer Reageren
Flokkert Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 Als je een Sig aanvraag doet dien je dit lijstje in tevullen, Type: Stijl: Grootte: Voorbeeld: Tekst: Rand: Kleuren: Render (optioneel): Extra (optioneel): Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 20 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 ik zei: hetzelfde als reflex. en dat wilt hij ook voor mij doen. Reageren
Davedavy Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 ik zei: hetzelfde als reflex. en dat wilt hij ook voor mij doen. Je moet de regels eens lezen voordat je iets aanvraagt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.