peter-de-gekste Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) hallo mensen..ik heb laatst in een boekje gelezen een review van gta sa..daarin stond dat als je je auto verkeerd hebt geparkeerd en die dan weg is dat je die op een special depot weer kan ophalen..maar waar is dat depot dan?? Bewerkt: 25 juni 2005 door peter-de-gekste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 hallo mensen..ik heb laatst in een boekje gelezen een review van gta sa..daarin stond dat als je je auto verkeerd hebt geparkeerd en die dan weg is dat je die op een special depot weer kan ophalen..maar waar is dat depot dan?? die bestaat volgens mij niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Dat bestaat wel maar weet niet de precieze locatie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) Wel als je door de politie gearesteerd wordt...en dan naar die politie garage gaat... staat daar de auto waar je in gearesteerd werdt...misschien bedoel je dat . @Brokentable: zit die niet in elke stad onder het politie bureau :unsure: ?!? Bewerkt: 25 juni 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Als je opgepakt bent worden er auto's in de depot's gezet, niet bij verkeerd parkeren. Is SF is het depot onder het Heliplatform van de missie "Mike Toreno's Last Flight", in LV zit hij ten noord-oostern van de Y-splitsing van de Strip. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter-de-gekste Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Dat bestaat wel maar weet niet de precieze locatie. weet je wel ongeveer..welke stad bv?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 dus als je in een wagen zit en je bent ''busted'' dan staat die in die garage bij de politie? Ik heb hem op de ps2 versie en er staan alleen maar wagens van de politie en een paar andere wagens... Maar dat zijn niet de die van mij <_< :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) dus als je in een wagen zit en je bent ''busted'' dan staat die in die garage bij de politie?Ik heb hem op de ps2 versie en er staan alleen maar wagens van de politie en een paar andere wagens... Maar dat zijn niet de die van mij <_< :rolleyes: Als je meteen als je busted bent(in een voertuig dan), naar die garage gaat...en helemaal tot achteraan doorrijdt...Hoort ie er toch te staan . Bij mij stonden er eerst een Hydra en een Monstertruck in PS: ik heb ook de ps2 versie... Bewerkt: 25 juni 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 dus als je in een wagen zit en je bent ''busted'' dan staat die in die garage bij de politie?Ik heb hem op de ps2 versie en er staan alleen maar wagens van de politie en een paar andere wagens... Maar dat zijn niet de die van mij <_< :rolleyes: Als je meteen als je busted bent(in een voertuig dan), naar die garage gaat...en helemaal tot achteraan doorrijdt...Hoort ie er toch te staan . Bij mij stonden er eerst een Hydra en een Monstertruck in PS: ik heb ook de ps2 versie... ok, dan weet ik dat ook weer. zal eens gaan kijken of het klopt thnx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter-de-gekste Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 maar bestaat er nou ook een plek als je hem gewoon verkeerd parkeerd..zonder busted te zijn??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 nee want dan gaat hij ook vroeg of laat naar dat depot, heb ik ook wel eens gedaan gewacht totdat zo'n takelwagen kwam, nou die kwam niet dus ze gaan volgens mij na een lange tijd gewoon naar dat depot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter-de-gekste Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 nee want dan gaat hij ook vroeg of laat naar dat depot, heb ik ook wel eens gedaan gewacht totdat zo'n takelwagen kwam, nou die kwam niet dus ze gaan volgens mij na een lange tijd gewoon naar dat depot maar waar is dat dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Als je opgepakt bent worden er auto's in de depot's gezet, niet bij verkeerd parkeren.Is SF is het depot onder het Heliplatform van de missie "Mike Toreno's Last Flight", in LV zit hij ten noord-oostern van de Y-splitsing van de Strip. BT heeft het gepost 1 post boven je, wel alles lezen voordat je post <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Karel- Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 nee want dan gaat hij ook vroeg of laat naar dat depot, heb ik ook wel eens gedaan gewacht totdat zo'n takelwagen kwam, nou die kwam niet dus ze gaan volgens mij na een lange tijd gewoon naar dat depot als ze verkeerd gepakeerd verdwijnen ze gewoon ze gaan niet naar een depot ( als ze goed staan verdijnen ze ook) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.