Kippetje123 Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 heey, ik ben 2 weken geleden begonnen met de storyline (elke dag een paar missies), alleen gisteren was ik aan het wachten voor het tweede deel van de missie 'Final interview' alleen toen werd ik gebeld door Mallorie dat Roman gekidnapt was door de Russen en dat ik hem moest bevrijden. Dus ik reed erheen, dacht dat het makkelijk was, alleen ik wil de man die Roman onder schot houd neerschieten, kom iets dichterbij, ik schiet maar ineens staat er 'Mission failed Roman is dead' Dat was op zich al redelijk shit, maar toen kwam ik erachter dat het al 13.00 was. Weet iemand hoe je die missie kan uitstellen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Andere missie's doen. En later hierop terug komen. Want je kunt hem namelijk niet even 'weggooien' en weer uit de 'prullenbak' halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kippetje123 Geplaatst: 20 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Andere missie's doen. En later hierop terug komen. Want je kunt hem namelijk niet even 'weggooien' en weer uit de 'prullenbak' halen Wss ligt het aan mij, maar ik snap niet wat je bedoelt. Kort samengevat: Ik heb het eerste deel van 'Final Interview' gedaan. Ik heb nog 15 ingame uren voor de afspraak. Na 5 ingame uren wordt ik voor de 4e (?) en laatste keer gebeld door Mallorie met de boodschap dat Roman wordt vastgehouden in een loods. De missie mislukte op het laatste ogenblik: ik wil de belager van Roman door zijn hoofd schieten kom iets dichterbij en ik schiet maar er staat ineens 'Mission failed Roman died'. Hierna keek ik op mijn telefoon naar de tijd en ik zag dat het 13.00 was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2010 Je moet ook niet dichterbij komen! Als je dichterbij komt voelt de overvaller zich bedreigt en schiet die Roman neer. Hij zegt ook hem neer te schieten als je dichterbij komt, maar dit heb jij denk ik niet gehoord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kippetje123 Geplaatst: 21 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2010 (bewerkt) Je moet ook niet dichterbij komen! Als je dichterbij komt voelt de overvaller zich bedreigt en schiet die Roman neer. Hij zegt ook hem neer te schieten als je dichterbij komt, maar dit heb jij denk ik niet gehoord. Klopt dit heb ik niet gehoord nee. Maar nog steeds weet ik niet wat ik moet doen met die afspraak! edit: misschien wel: ik heb autosave aanstaan. Ik heb alleen dat savehouse in Bohan. Kan je niet naar mallorie bellen om het te versnellen, dan heb ik nl. een minuut of 20 en dan ben ik er al bijna. Bewerkt: 21 augustus 2010 door Kippetje123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2010 Je moet gewoon eerst die Roman redden, daarna die afspraak doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kippetje123 Geplaatst: 21 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2010 (bewerkt) Je moet gewoon eerst die Roman redden, daarna die afspraak doen. Ok ik ga het proberen maar kan je ook mallorie bellen om te zorgen dat die missie sneller begint? Bewerkt: 21 augustus 2010 door Kippetje123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2010 Volgens mij kan je niet zelf Mallorie bellen, maar probeer het eens. Zorg dat je een sniper hebt bij hostile negotiation. Dan hoef je na de cutscene niet dichterbij te komen en kan je redelijk eenvoudig die man doodschieten zonder Roman te raken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2010 Als je de interview datum mist, krijg je een smsje of een telefoontje en kan je het later nog een keer doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kippetje123 Geplaatst: 21 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2010 Als je de interview datum mist, krijg je een smsje of een telefoontje en kan je het later nog een keer doen. ok thanks! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.