Jump to content

PC resetten en windows 7?


Davedavy

Recommended Posts

Ik heb een laptop waar standaard windows vista opstaat , nu heb ik een (legale) upgrade CD voor windows 7, die heb ik ook gebruikt , maar als ik nu mijn pc reset krijg ik ook weer windows 7?

Ik moet mijn pc resetten via Packard Bell Recovery Management , anders gaat namelijk niet... en ik ben bang dat je die cd maar een keer kan gebruike...

ik wil dit namelijk omdat alles wat met windows LIVE te maken heeft het niet doet. MSN werkt niet, Kan geen nieuwe msn installeren , GFWL werkt niet.. Allemaal alleen met dit bericht:

1282284748-760.png

Het liefste wil ik dit probleem verhelpen en niet de computer resetten

Bewerkt: door davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Kun je niet beter gewoon een schone installatie doen van Windows 7? Upgraden is altijd slechter en kan, zo te zien, compatibiliteitsproblemen opleveren met al geinstalleerde software.

Maar eerst eens die programma's herinstalleren jongeman. Altijd dat eerst doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je niet beter gewoon een schone installatie doen van Windows 7? Upgraden is altijd slechter en kan, zo te zien, compatibiliteitsproblemen opleveren met al geinstalleerde software.

Maar eerst eens die programma's herinstalleren jongeman. Altijd dat eerst doen.

Nou live deed het 3 kwart van het jaar , en nu opeens niet meer (toen had ik ook al win7 ) en opnw installeren gaat niet want met download krijg ik zelfde probleem... En wat bedoel je met schone installatie? Die cd van win7 erin proppe :puh:?

Bewerkt: door davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

is je pc uberhaupt wel up to date?

Nee , door een virus kon ik niet meer updaten. Nu heb ik windows opnw erop gezet en msn werkt weer , of gfwl het nu doet moet ik afwachten.

Edit:

Het is helemaal opgelost :D Special thnx to ikt

Bewerkt: door davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...