Jump to content

GTA IV op Windows 7

Ndsworld

Recommended Posts

Hey mensen,

is het mogelijk GTA IV te spelen op Windows 7?

Zoja, komt het voor mij goed uit want aanstaande zaterdag/maandag komt er een nieuwe laptop binnen, en weet ik nu alvast of ik GTA IV nu al kan bestellen

MVG,

NDSWorld

Delen op andere websites

Op die van mij werkt ie prima.

Gefeliciteerd, en wat heeft de TSer eraan?

@TSer; Een laptop is op 2 dingwen geboud, namelijk mobiliteit en verbruik, door dit kan de laptop veel kleiner gebouwd worden en ook veel lichter. Echter door deze verkleining is er minder ruimte om de hardware te koelen, kortom de hardware moet minder verbruiken en hitte produceren, de enige manier om dat te doen is door de hardware langzamer te maken. Als jij je systeemspecs met Flitskikkers Infotool post, kunnen wij oordelen of hij wel of niet werkt.

Delen op andere websites

En wat heeft TSer eraan dat we zeggen dat het op een laptop niet gaat, terwijl het misschien wel gaat op die van hem?

dat heeft niemand gezegt, is een groot verschil tussen zeggen dat het niet verstandig is en zeggen dat het niet gaat, want dat laatste heeft niemand gezegt

Delen op andere websites

En wat heeft TSer eraan dat we zeggen dat het op een laptop niet gaat, terwijl het misschien wel gaat op die van hem?

Daarom vraagt Wesley of hij zijn specs wil posten met de Flitskikker Infotool. Zo kan je zien of zijn laptop het aan kan of niet.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...