Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

gallery18z.jpg

Dit zijn de Twin Towers, die ik geinstalleerd heb op mijn GTA SA, makkelijk te installeren met Sami, dus niet helemaal IMG Toolen enzo,

als iemand de download nodig heeft, maak ik wel een topic in de download fora, zo dat je hem kan downloaden

Geplaatst:

Je laat een mod van iemand anders zien :?. Wat is het nut daarvan?

Vriend van mij heeft de meeste dingen gedaan, hij is de andere iemand, wat ook leuk is dat hij wat leuke editjes gedaan, boven op de top staan wat dingen zoals drink machines

Geplaatst:

Waarom laat hij het zelf dan niet zien?

Het model is trouwens niet echt goed, die "ramen" zien er niet uit en er zitten rond het midden allemaal rare vlakken.

Geplaatst: (bewerkt)

Waarom laat hij het zelf dan niet zien?

Het model is trouwens niet echt goed, die "ramen" zien er niet uit en er zitten rond het midden allemaal rare vlakken.

Hij heeft erg strenge ouders, en mag dus geen registratie op forums maken van zijn ouders, waarom weet ik niet

En over de ramen vind ik redelijk, maar over die vlakken, inderdaad dat vind ik ook wel bagger

Dus zo zit dat

Bewerkt: door Ndsworld
Geplaatst:

Ik vind het wel goed... Kunnen ze instorten?

Bijna zeker weten, nee. Dat kan de engine niet.

Geplaatst:

Pff, wat een flut mod.

:7, nee, het is wel een mooie mod. En overigens, volgens mij kan de engine dat wel, alleen moet je dan alles apart gaan maken.

Geplaatst:

Ik bedoelde dat hij het niet aan on, dat dan mega lag en mega buggy.

Hij kan niet instorten, we hebben het geprobeerd, maar het heeft alleen maar voor problemen gezorgt in de mod dus waren we ermee gestopt

Geplaatst:

Ik bedoelde dat hij het niet aan on, dat dan mega lag en mega buggy.

Hij kan niet instorten, we hebben het geprobeerd, maar het heeft alleen maar voor problemen gezorgt in de mod dus waren we ermee gestopt

Wat gebeurde er?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...