Davedavy Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2010 Waarom laat hij het zelf dan niet zien? Het model is trouwens niet echt goed, die "ramen" zien er niet uit en er zitten rond het midden allemaal rare vlakken. Hij heeft erg strenge ouders, en mag dus geen registratie op forums maken van zijn ouders, waarom weet ik niet En over de ramen vind ik redelijk, maar over die vlakken, inderdaad dat vind ik ook wel bagger Dus zo zit dat Geen registratie op forum ,maar wel een 18+ game? Hmm er klopt iets niet
Rutger. Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2010 Geen registratie op forum ,maar wel een 18+ game? Hmm er klopt iets niet Ik zocht al wat er stonk, er zit namelijk een luchtje aan. Ik kon alleen de link niet leggen! Zou iemand willen kijken of deze mod ergens op gtaforums.com staat? Ik heb er geen account EDIT: Even op YouTube gekeken, voila:
Beagle Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2010 Zou zijn vriend kunnen zijn die dat geüpload heeft, maar lijkt me sterk. Topic gesloten.
Recommended Posts