hoi Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2004 (bewerkt) Hallo iedereen Ik had een vraag over gta vice city deze start namelijk niet meer op als ik hem op wil starten komt hij onder in de taakbalk te staan en als ik hem open gebeurt dat iedere keer opnieuw. ps:als iemand het juiste nummer van rockstar weet zou dat ook heel fijn zijn weet je iets van deze dingen stuur dan een PM Bewerkt: 28 juni 2004 door 8-Ball Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2004 sorry hier heb ik nog nooit van gehoort doet je PC wel aan de eisen???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2004 En is het wel een legale versie, want ik weet toevallig dat iemand met een illegale ditzelfde probleem had. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 Nou volgens mij komen er steeds meer mensen hier die opstart problemen hebben met VC. Ik heb ook een nieuwe VC 2 1/2 week oud en die had vanaf het moment dat ie uit de winkel kwam hetzelfde, dus het ligt niet aan illegaal of legaal denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 nouw meneer hoi ik denk dat je dan maar beter met die vraag naar rockstar games kan gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2004 Probeer hem eens te herinstalleren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2004 Ik heb dat ook al 8 keer gedaan geloof ik, ik denk niet dat dat veel helpt. Ik heb ook zoiets soortgelijks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.