sharrie Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 Beste Forum mensen,, ik wil graag de snelheden veranderen van de auto's en motor's en zo. maar ik weet neit hoe ik dat moet doen en zo mischien iemand die mij kan helpen ?? en nog iets, ik wil 100% savegames maar dan loopt mijn spel vast terwijl ik hem wel in de user files stop ?? wat kan ik daar aan doen ?? Reageren
Velaro Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 (bewerkt) Beste Forum mensen,, ik wil graag de snelheden veranderen van de auto's en motor's en zo. maar ik weet neit hoe ik dat moet doen en zo mischien iemand die mij kan helpen ?? en nog iets, ik wil 100% savegames maar dan loopt mijn spel vast terwijl ik hem wel in de user files stop ?? wat kan ik daar aan doen ?? Hey sharrie, De snelheid van voertuigen veranderen kan je door het bestand handling.cfg te veranderen. (Ik ben niet zeker, maar misschien moet je voor het wijzigen alleen-lezen uitvinken van je SA-map?) Dit vind je in de map Data in je SA-installatiemap. Open dit bestand met kladblok. Scroll een beetje naar onder en je ziet een lijst met alle voertuigen. Daarboven staan allemaal letters. Onder de letter N vind je de maximumsnelheid. Wijzig dit naar de snelheid die je wil, sla op en sluit af. Hier vind je een programma waarmee je dit makkelijker kan doen. Voor te modden moet je echter GTA SA versie 1 hebben, ik denk dat dit dan ook geldt voor de handling te veranderen? In ieder geval, met dit programma kan je je SA naar versie 1 veranderen, moest dit niet het geval zijn. Dat zou ook het probleem met de savegames verklaren: je kan met versie 2 geen versie 1-savegames spelen en omgekeerd. Veel succes ermee! EDIT: ik ging ervan uit dat dit over SA ging..? Bewerkt: 20 augustus 2010 door Velaro Reageren
sharrie Geplaatst: 20 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 Beste Forum mensen,, ik wil graag de snelheden veranderen van de auto's en motor's en zo. maar ik weet neit hoe ik dat moet doen en zo mischien iemand die mij kan helpen ?? en nog iets, ik wil 100% savegames maar dan loopt mijn spel vast terwijl ik hem wel in de user files stop ?? wat kan ik daar aan doen ?? Hey sharrie, De snelheid van voertuigen veranderen kan je door het bestand handling.cfg te veranderen. (Ik ben niet zeker, maar misschien moet je voor het wijzigen alleen-lezen uitvinken van je SA-map?) Dit vind je in de map Data in je SA-installatiemap. Open dit bestand met kladblok. Scroll een beetje naar onder en je ziet een lijst met alle voertuigen. Daarboven staan allemaal letters. Onder de letter N vind je de maximumsnelheid. Wijzig dit naar de snelheid die je wil, sla op en sluit af. Hier vind je een programma waarmee je dit makkelijker kan doen. Voor te modden moet je echter GTA SA versie 1 hebben, ik denk dat dit dan ook geldt voor de handling te veranderen? In ieder geval, met dit programma kan je je SA naar versie 1 veranderen, moest dit niet het geval zijn. Dat zou ook het probleem met de savegames verklaren: je kan met versie 2 geen versie 1-savegames spelen en omgekeerd. Veel succes ermee! EDIT: ik ging ervan uit dat dit over SA ging..? idd maar nog een probleem hij doet het niet en ik heb al geupdate dus hij doet niks en die handling ding moet ik wat in voegen aleen ik heb geen iedee wat :S Reageren
Velaro Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2010 idd maar nog een probleem hij doet het niet en ik heb al geupdate dus hij doet niks en die handling ding moet ik wat in voegen aleen ik heb geen iedee wat :S Als je eerst downgrade en dan een V1 (!) 100% savegame downloadt, moet het gewoon werken. In de handling-file moet je de getallen onder de categorie N veranderen, dat is de topsnelheid. Na het wijzigen sla je het bestand op en sluit je het af. Met het programma druk je eerst op Load handling.cfg en dan ga je naar je SA-map -> Data -> Handling.cfg. Daarna kan je allerlei dingen veranderen, gaande van het gewicht tot het aantal versnellingen. Volgens mij staat de maximumsnelheid (max velocity) onder de categorie engine and breaking. Daarna druk je op save handling.cfg om de wijzigingen op te slaan. De manier met het programma is volgens mij iets makkelijker en er zijn minder fouten die je kan maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.